nyyttikissa nyyttikissa
gigi d'agostino gigi d'agostino
dokkarit dokkarit
luki luge :D luki luge :D
vitun tuulimyllyt vitun tuulimyllyt
:P :P
rekkapena raivoissaan rekkapena raivoissaan
söpyli söpyli
istuinpaikkanne, sir istuinpaikkanne, sir
nopeet jalat nopeet jalat
tekoälyämpäri tekoälyämpäri
jumalauta nakkeja jumalauta nakkeja
portsari portsari
sopiva työ minulle! sopiva työ minulle!
Ostin paitoja 2,5e/kpl ja pori jazz on paksu paita Ostin paitoja 2,5e/kpl ja pori jazz on paksu paita
Liitytkö meihin? Liitytkö meihin?
Uusi paita Uusi paita
aamukahvi aamukahvi
mt-tukka mt-tukka
selviytyisitkö selviytyisitkö
Kettutyttö Kettutyttö
fitness fitness
Kela has no money to you Kela has no money to you
harjaa harjaa
 738 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 29.04.2021 08:50:07
[ + 5 - | ]
👑 Katsotuin 29.04.2021.

Näinhän se menee

[53419] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [700x724] [] []
tiedosto.jpg

29.04.2021 09:50:10
#459832 [+-] Piilota Suosittele

Oon miettiny vähän samaa.

99% raiskaajista on miehiä ja sitä varten ei kannata perustaa medioita, blogeja, keskusteluryhmiä tai puolueen ohjelmaa. Ulkomaalaisten yliedustukselle kuitenkin kannattaa?

29.04.2021 11:34:37 | 11:35:22
#459851 [+-] Piilota Suosittele

>>459849
Puhut varmaan jonkinlaisista äärifeministeistä. Nää perinteiset feministit ei halua päästä miehistä eroon sen paremmin kuin vihaakaan heitä.

Mutta joo, tietyilla feministiryhmillä on varmasti samoja ajatusmalleja kuin esim persuilla.

29.04.2021 19:02:20
#459950 [+-] Piilota Suosittele

>>459832
Miehet tekevät ylivoimaisesti suurimman osan väkivallasta. Miehet ovat useimmiten myös sen kohteina. Onko syy sitten miesten ”pahuus” vai yhteiskunnallinen ja ihan biologinen urosten kilpailu pimpsasta? Naisethan sen kuitenkin päättää (ehkä näitä raiskauksia lukuunottamatta😏) että millainen uros kelpaa. Suurin motiivi miesten pätemisen tarpeelle ja saavutuksille saattaa hyvinkin olla kopulaation tarve. Toivon että osa taiteesta ja tieteen saavutuksista on sentään syntynyt hiukan toisenlaisesta ”sisäisestä palosta”.

30.04.2021 05:48:36 | 05:49:04
#460083 [+-] Piilota Suosittele

>>460011 Minulla ei ole hajua miten suvakkiutta hoidetaan. Oletko kokeillut mielisairaalaa? Vai onko siihen tautiin edes parannuskeinoa?.

01.05.2021 02:57:20
#460388 [+-] Piilota Suosittele

>>460375
Tuo on jo valhe. Oikea työllistymisprosentti on noin 55% paikkeilla. Mutta koska kyseessä oli siis vain mielipiteesi, on sama olisitko ilmoittanut prosenteiksi -23%, 0,25345% vai 101%.

[ 21 viestiä | ]