Nyt on vähitellen jo pakko toivoa elpymispaketin kaatumista Suomen toimesta. Lakkaisi se lehdissä keikistely.
Maassa on niin paljon asioita pielessä, mutta lehdissä keikistelyyn kyllä riittää aikaa. Mutta toki näin, koska kiva EU-virka odottaa. Siitähän Sanna on sopinut, ei siitä, että paketti olisi Suomen kannalta edes kohtuullinen.
Sanna osaamisensa ytimessä!! Kaikki muu menköön päin vittua, kunhan saa paistatella julkisuudessa, ja tietty sitten se ostettu paikka brysselin soppakattilan äärellä
[
5 viestiä
|
]
⭰
Sanna taas kärähti valehtelusta.
Verotusta lisää..
Boomerit
Ihana Sanna♥️😅
Sanna taas kerran.
Kummeli Marin.
Hups, en itsekään osannut
Jauhojengin johtaja istuu veromarkkojen ympäröimänä