teoria teoria
On se hullu miäs!!! On se hullu miäs!!!
namia? namia?
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
Viheraho ja musta makkara Viheraho ja musta makkara
Kiitos Kiitos
Suomalainen virkamies Suomalainen virkamies
noituuksia noituuksia
Mun lempi kiisu Mun lempi kiisu
Repon lempikolikot: Liettualainen puolirossainen Repon lempikolikot: Liettualainen puolirossainen
Ei vittu :D Ei vittu :D
Armeija spurdojen baretit Armeija spurdojen baretit
kukaan ei asu täällä kukaan ei asu täällä
Kuvakommentti Kuvakommentti
Kate Bush - Wuthering Heights Kate Bush - Wuthering Heights
Tunnetko Suomen linnat? Tunnetko Suomen linnat?
Sisko tahtoisin jäädä Sisko tahtoisin jäädä
Sähkölasku Sähkölasku
Not all. Not all.
Iida Blacked Iida Blacked
liian hyvää :3 liian hyvää :3
Kukkuu :3 Kukkuu :3
Hyvin hyllyy Hyvin hyllyy
Börhkerä :3 Börhkerä :3
 702 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 17.05.2021 00:04:32
[ + 0 | ]

Sellaista elämä on osa 2


mulukku

 · 

auto

(729)
17.05.2021 09:11:51
#464559 [+-] Piilota Suosittele

Itse en ymmärrä sitä miksi pitää yrittää kusettaa asiakasta? Näyttää paremmalta? Mitä vitun hyötyä siitä on? Itse teen asiat siten, että selitän mitä olen tekemässä. Jos asiakas halusi jotain muuta niin sitten otetaan se kohta työn alle.

18.05.2021 00:27:04
#464716 [+-] Piilota Suosittele

Ja kukaan teistä urpoista ei tajunnut että tää on tv-sketsi ja vieläpä aika huono, joten turha ottaa herneitä nokkaan.

18.05.2021 10:21:17
#464780 [+-] Piilota Suosittele

>>464716

Ei minä mistään sketsistä ota hernettä nenään vaan, siitä että toista yritetään kusettaa kokoajan mahdollisimman kovalla hinnalla.

Tämä on se viotun ongelma suomessa. Niin venäläiseen malliin menossa että oksat pois.

[ 4 viestiä | ]