uunilenkki uunilenkki
Börh Börh
nyt breivataan nyt breivataan
Japsien vesileikit. Japsien vesileikit.
Kulttuurillista omimista Kulttuurillista omimista
Tissit Tissit
ihana omena ihana omena
Maitosuklaata Maitosuklaata
Isoluisia kasseja Isoluisia kasseja
mjäy mjäy
Ovat tulleet jäädäkseen Ovat tulleet jäädäkseen
Tästähän tuli oikea hitti Tästähän tuli oikea hitti
Li Andersson Li Andersson
Hännät ovat vihollisiamme Hännät ovat vihollisiamme
Tramal aleikum Tramal aleikum
trimmeröintiä trimmeröintiä
polar bear polar bear
muutama kisse muutama kisse
probagandalf probagandalf
hupiukko hupiukko
yo-kokeesta yo-kokeesta
shakkimestari shakkimestari
super hapsi super hapsi
todella down todella down
 857 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 19.05.2021 23:16:37
[ + 0 | ]

Pyöräilijät pitäiskin ampua


pyöräily

(13)
20.05.2021 00:36:19
#465149 [+-] Piilota Suosittele

venäjä

vodka

Kato nyt @digimummo näitä. Ei nämä ole pyörällä liikenteessä sen takia, että on näppärä menopeli. Kyllä näiltä on kortti jo ollu pitkään kuivumassa.

20.05.2021 02:51:07
#465152 [+-] Piilota Suosittele

>>465149
Kaikki pyöräilijät on ryssiä päissään. Ne pittäis telottaa heti tavatessa. Muutaman kerran oon yrittäny, mutta ne on ehtineet karkuun. Mutta jonain päivänä vielä onnistun ku viritän rasvatun pianolangan kaulan korkeudelle. Oppivatpahan, saatana.

20.05.2021 14:22:17 | 14:23:14
#465202 [+-] Piilota Suosittele

>>465168
Tottakai. Mitä nuorempana otetaan henki pois, sitä vähemmän ehtii lisääntyä ja tehdä uusia pyöräilijöitä. Hyvä pointti muuten, täytyykin ottaa niiden lankojen asettelussa matalammatkin huomioon.

>>465170
No niin minäkin olen vihainen niille perkeleen kaheleille, mutten sentään käytä tuollaista kieltä.

20.05.2021 15:30:05
#465229 [+-] Piilota Suosittele

Venäjä, turvallisempaa juoda vodkaa kuin vesijohtovettä, mitä sitten vaikka motoriikka, keskushermosto ja ajatusten kulku on "jotain sinne päin".
Osittain tämän takia saamme nauttia toistuvasti itänaapurin toilailu pätkistä joissa itäirkutskin apinat koheltaa kännissä tai parin promillen krapulassa.

[ 6 viestiä | ]