Kipsujen rakkaustarina Kipsujen rakkaustarina
Zyskowicz Zyskowicz
Nuuskamulkkunen Nuuskamulkkunen
Tää on paras! Tää on paras!
hapsi & 4evill hapsi & 4evill
Isla Fisher Isla Fisher
Slayer feat.Vanessa Paradis - South of taxi (1988) Slayer feat.Vanessa Paradis - South of taxi (1988)
breddy guud breddy guud
Kissakuvia Kissakuvia
Titanic! Titanic!
Peitekuva Peitekuva
Aku Aku
TITE TITE
Nar kor Nar kor
Jos black metal ei maistu Jos black metal ei maistu
outoja leluja outoja leluja
Ei tiedä mikä heat on suomeksi & Kaikki kuolee Ei tiedä mikä heat on suomeksi & Kaikki kuolee
Gondola kohtaa Jumalan Gondola kohtaa Jumalan
Pertsan järki Pertsan järki
Jee, olet kotona :3 Jee, olet kotona :3
Itä juttuja 2 Itä juttuja 2
Toimintaloma Somaliassa Toimintaloma Somaliassa
Rattijuoppo Rattijuoppo
Surufuu Surufuu
 852 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 19.05.2021 23:16:37
[ + 0 | ]

Pyöräilijät pitäiskin ampua


pyöräily

(13)
20.05.2021 00:36:19
#465149 [+-] Piilota Suosittele

venäjä

vodka

Kato nyt @digimummo näitä. Ei nämä ole pyörällä liikenteessä sen takia, että on näppärä menopeli. Kyllä näiltä on kortti jo ollu pitkään kuivumassa.

20.05.2021 02:51:07
#465152 [+-] Piilota Suosittele

>>465149
Kaikki pyöräilijät on ryssiä päissään. Ne pittäis telottaa heti tavatessa. Muutaman kerran oon yrittäny, mutta ne on ehtineet karkuun. Mutta jonain päivänä vielä onnistun ku viritän rasvatun pianolangan kaulan korkeudelle. Oppivatpahan, saatana.

20.05.2021 14:22:17 | 14:23:14
#465202 [+-] Piilota Suosittele

>>465168
Tottakai. Mitä nuorempana otetaan henki pois, sitä vähemmän ehtii lisääntyä ja tehdä uusia pyöräilijöitä. Hyvä pointti muuten, täytyykin ottaa niiden lankojen asettelussa matalammatkin huomioon.

>>465170
No niin minäkin olen vihainen niille perkeleen kaheleille, mutten sentään käytä tuollaista kieltä.

20.05.2021 15:30:05
#465229 [+-] Piilota Suosittele

Venäjä, turvallisempaa juoda vodkaa kuin vesijohtovettä, mitä sitten vaikka motoriikka, keskushermosto ja ajatusten kulku on "jotain sinne päin".
Osittain tämän takia saamme nauttia toistuvasti itänaapurin toilailu pätkistä joissa itäirkutskin apinat koheltaa kännissä tai parin promillen krapulassa.

[ 6 viestiä | ]