daewöööööööööööööööööööööööööö daewöööööööööööööööööööööööööö
Yhyy. T.Uniikki Yhyy. T.Uniikki
Im not in pain. Im not in pain.
Kot kamu Kot kamu
Ilmaisenpa itseäni hieman (#neohumanismi) Ilmaisenpa itseäni hieman (#neohumanismi)
romani armeijassa romani armeijassa
Kreationistit Kreationistit
Flat earth is real. Flat earth is real.
Memejuttuja Memejuttuja
Dumb cunt Dumb cunt
nurr nurr nurr nurr
Keravalainen Kuivan Jarna käy kunnanviskaalilla Keravalainen Kuivan Jarna käy kunnanviskaalilla
"Me voitettiin!" "Me voitettiin!"
Suklaaton keksi Suklaaton keksi
Im so Happy Im so Happy
Jon, I am banana. Jon, I am banana.
Ihana nainen Ihana nainen
11. Kesäkuuta nevö förget! 11. Kesäkuuta nevö förget!
Mee pelle vittuhun! Mee pelle vittuhun!
Mads Mikkelsen meripäivillä Mads Mikkelsen meripäivillä
fuck fuck
senkin sottapytty :3 senkin sottapytty :3
Skinien paluu Skinien paluu
Jännäjuttuja osa II Jännäjuttuja osa II
 748 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto, 29.05.2021 13:31:45
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 29.05.2021.

Sitä parempaa uhkailua kännissä ja läpällä

[54130] [tiedosto.png] [0.42 MB] [1080x1051] [] []
tiedosto.png

persu uhkailee

29.05.2021 14:13:27 | 14:13:50
#467451 [+-] Piilota Suosittele

Varoittelee silmiänsä ummistanutta kaveria siitä todellisuudesta, joka Ruotsissa monin paikoin jo on ja vain laajenee.

Samaan suuntaan ollaan matkalla Suomessa, mikäli silmänsä ummistaneet ja Suomelle vaaralliset äärivasemmistolaiset pysyvät valtuustoissa.

Muista äänestää turvallisuuden ja suomalaisten puolesta. Valitse viisaasti.
Ennakkoäänestys käynnissä nyt.


PS. Kannattaa lukea hieman Kristianin twiittejä. Twiitti Anukasta esimerkiksi kertoo erittäin paljon maahanmuuton ongelmista. Tuottamatonta ja tukia tarvitsevia ihmisiä otetaan ja halutaan Suomeen, mutta tuottavat, Suomeen sitoutuneet ja integroituneet ihmiset, kuten Anuka, halutaan häätää Suomesta.

30.05.2021 00:16:26
#467572 [+-] Piilota Suosittele

Miten tosta tulkitaan uhkaus, eikä mahdollisuus. Jos saa mitä ansaitsee, eikä siinä odoteta vaikkapa ruusua, niin eikö se ole tulkintakysymys, ja tulkitsija olettaa ihan itse, että vituiksi meni

[ 8 viestiä | ]