>>645288 Heippa suostu päästään mut yöksi ku alkaa jo kelit vähän kylmetä. Vaikka mun tavara käykin kuumana niin ei se oo kiva hytistä märät housut jalassa pakkasella.
[
3 viestiä
|
]
⭰
finally
roskis
vituttaa kun käy näin
Use me
näin se toimii :3
miten laittaa oikea oppisesti roskapussi roskikseen