>>645288 Heippa suostu päästään mut yöksi ku alkaa jo kelit vähän kylmetä. Vaikka mun tavara käykin kuumana niin ei se oo kiva hytistä märät housut jalassa pakkasella.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Mene roskiin >:3
eipäs koputella :3
Normipäivä
Surkuisa näky roskiksella ;___;
Samalta kuulostaa
ei häiritä
Pöntöt pöntöt
vituttaa kun käy näin
Biojätteitä kiitos :3
Keimon oikea vaimo
Run away!
paskaa
Use me
Leikkiaika on ohi!
Tarkkailija
Vihainen villikissanpentu ;_;
roskis
aina kolmelta aamuyöstä
Väijyssä
Mun kotoisa yksiö
kuka ovella
miten laittaa oikea oppisesti roskapussi roskikseen