uskotko uskotko
Hyvä olla :3 Hyvä olla :3
Mitä huorat? Mitä huorat?
Kakkaa tilalle ja avot Kakkaa tilalle ja avot
Yoink Yoink
Kissat puuhaa näkymättömiä asioita Kissat puuhaa näkymättömiä asioita
Tyylikäs leidi? Tyylikäs leidi?
Ryöstö yritys Ryöstö yritys
vaffanculo vaffanculo
kissa yllättää kissa yllättää
Mario Mario
Päivän valopäät Päivän valopäät
Älykäs puujalka Älykäs puujalka
Siltsuluukki Siltsuluukki
Hoppeaa hihitykses! Hoppeaa hihitykses!
Grönmarx toimittajana osa II Grönmarx toimittajana osa II
Väinämöinen Väinämöinen
Monsters Monsters
chad vs virgin chad vs virgin
minä vahingossa minä vahingossa
stroking desu stroking desu
alabama n*igger alabama n*igger
And a pirate's life for me! And a pirate's life for me!
The♂Gaywitness ♂ The♂Gaywitness ♂
 894 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.63 MB, 1 tiedosto, 01.06.2021 23:43:29
[ + 4 | ]

Nachopelti makkaroilla

[54209] [0.png] [3.63 MB] [1812x1080] [] []
0.png

nachopelti

 · 

makkara

(95)  · 

tacopelti

 · 

texmex

 · 

mättö

(66)  · 

höttö

01.06.2021 23:49:51
#468432 [+-] Piilota Suosittele

Juuh elikäs, eilisen mätöt, mitä vielä tänään viimeisteltiin. Nachopelti HK Lihamaakarien Catalonian Carlos-makkaroilla.
~200g tortillalastuja, 400g naudan jauhelihaa (10%), purkki medium-salsaa ja tomaattimurskaa, iso sipuli hakkeloituna ja saman verran valkosipulia pilputtu joukkoon, medium chili, paprikaa ja sopivasti mausteita ja Scorpion Tabascoa. Muhitettu kasaan pannulla ennen kasausta. Päällä Gouda-Cheddar-raastetta ja pikkupussi jotain toista italialaistyylistä juustoa, kirsikkatomaatteja, suippopaprikaa, chiliä, jalapenoja ja punasipulia. + ne makkarat. Oheen vihreää salattia ja creme fraichea sekä sinappia.

02.06.2021 14:48:02
#468543 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää hyvältä. Kasviksia ei tulisi ehkä ihan noin paljoa syötyä. C-vitamiinia niissä ei enää ole, kuitua sentäs.

Mitä saisi olla @Rikhard ?

02.06.2021 14:53:33
#468546 [+-] Piilota Suosittele

>>468543 vihreä lisukesalaatti sisälsi melkolailla samat rehut, kuin mitä tuohon pellille meni, lisäksi kurkkua sekä valkosipuli-oliivi-salaattijuustoa ja siemensekoitusta :) Luulis sieltä jotai vitamiinia ja hivenainetta tarttuneen.

[ 6 viestiä | ]