Moi mä oon Sami. Moi mä oon Sami.
Hymni suurelle kaupungille! Hymni suurelle kaupungille!
Tulepas nyt sieltä :p Tulepas nyt sieltä :p
Pekkos Bill Pekkos Bill
Luntti Luntti
Corvus corone cornix Corvus corone cornix
Larppaaja Larppaaja
Halloween Halloween
Hups Hups
kalansaaliini kalansaaliini
tosi tapahtuma happy wheel's sarja kuva tosi tapahtuma happy wheel's sarja kuva
Etiopian juoksulupaus Girmawit Gebrzihair, 16 vuotta Etiopian juoksulupaus Girmawit Gebrzihair, 16 vuotta
Niin hyvää räkää Niin hyvää räkää
Jekkuja 2 Jekkuja 2
Kyösti on äijä Kyösti on äijä
Thrash only Thrash only
Mämmi & sauna Mämmi & sauna
Nivelet Nivelet
Yo dawg... Yo dawg...
intellektuelli intellektuelli
Elovena. Elovena.
Gatorade Gatorade
Bileet Bileet
Lentosuukko Lentosuukko
 863 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 05.06.2021 13:25:01
[ + 4 - | ]

lippis

[54288] [lippis.png] [0.14 MB] [464x453] [] []
lippis.png

lippis

(9)  · 

sanna marin

(330)  · 

aamupala

(33)
05.06.2021 16:27:54
#469516 [+-] Piilota Suosittele

>>469510

Siitä on laitettu maksuun jo osa ja loppu osa lisätään pikkuhhiljaa tämän hallituskauden aikana. Se ei ollu missään vaiheessa ollutkaan tarkoitus tulla yhtenä isona jytkynä, vaikka persut ja kokkarit niin väittikin. Demarit ei ikinä väittänut sen tulevan yhdellä kerralla.

05.06.2021 16:36:20
#469518 [+-] Piilota Suosittele

>>469514
Miten aikaisemmat olisi samasta edusta veronsa maksaneet, kun vasta nyt on huomattu, että ne saattavatkin olla verollista ansiota?

Se on edelleenkin työnantajan hommaa ilmoittaa ansiot verottajalle.

06.06.2021 19:05:58
#469759 [+-] Piilota Suosittele

>>469758
"Verojahan voi maksaa varmuuden vuoksi."

Kiitoksia illan nauruista.
Jokseenkin huomaa, ettet ymmärrä verotuksesta hevon vittua. Lieneekö syynä, ettet ole niitä koskaan maksanut.

[ 11 viestiä | ]