Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
Taikatukka Taikatukka
Sinä olet hyttynen Sinä olet hyttynen
vittu vittu
Jimppu kiusaa Jimppu kiusaa
hahaa luuseri hahaa luuseri
Ismosta on moneksi Ismosta on moneksi
Koirankeksikari :--D Koirankeksikari :--D
Kun sun mutsi tekee spagettii Kun sun mutsi tekee spagettii
omenapuu-2 6/8 omenapuu-2 6/8
Slayjerin sisko Slayjerin sisko
Heresy Heresy
Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun
Läski Paska kusee (garlbarks) Läski Paska kusee (garlbarks)
Havuja perkele Havuja perkele
The Euphoria Magazine The Euphoria Magazine
voi vitun vittu voi vitun vittu
Seposta on moneksi Seposta on moneksi
BUK-Kake Randelin BUK-Kake Randelin
kjeh kjeh
Aavikon koettelemukset Aavikon koettelemukset
omenapuu-2 2/8 omenapuu-2 2/8
Ristus Ristus
whack a trotsky whack a trotsky
 725 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.72 MB, 6 tiedostoa, 16.06.2021 09:53:38
[ + 4 - | ]

Muutama kuva 11.

[54515] [20210616_082909.jpg] [0.19 MB] [1000x1000] [] []
20210616_082909.jpg
[54514] [20210616_083106.jpg] [0.16 MB] [1000x1000] [] []
20210616_083106.jpg
[54513] [20210616_083213.jpg] [0.17 MB] [1000x1000] [] []
20210616_083213.jpg
[54512] [dark-humor-jokes-19.png] [0.08 MB] [500x522] [] []
dark-humor-jokes-19.png
[54511] [Dark-humor-jokes-21.png] [0.09 MB] [420x305] [] []
Dark-humor-jokes-21.png
[54510] [rzkpmomzj9m5.jpg] [0.04 MB] [495x661] [] []
rzkpmomzj9m5.jpg

muutama kuva

(27)
16.06.2021 17:19:25 | 17:19:41
#472472 [+-] Piilota Suosittele

Eikös tuo ns "dark ages" tarkoita enemmänkin Rooman luhistumisen aikaista kaaosta? Nimityshän juontui siitä että sen aikaisista kirjoituksista säästyi hyvin vähän.

16.06.2021 17:51:47
#472478 [+-] Piilota Suosittele

Repesin kyllä silloin, kun ensimmäisen kerran näin "Minusta tehdään kirja" -meemin.

Tuo halveksuva ja ylimielinen ilme sopii niin täydellisesti.

Sannasta tehdään kirja. Ja siksi Kokoomuksen Ikonen nyt on pormestaritunnusteluita tekemässä Sannan punaisessa kotikaupungissa.

17.06.2021 05:42:21
#472593 [+-] Piilota Suosittele

>>472472

Sieltä jäi paljon teknistä osaamista. Harmi tieto katosi. Nyt vasta Chernobylin possahduksen jälkeen on betoniin ilmestynyt mineraali, joka vahvistaa betonin samanlujuiseksi kuin roomassa oli. Roomalaisten betoninvalmistustaito vahvisti betonia kolminkertaiseksi nykyhetken betonista.

[ 4 viestiä | ]