Koulutusta Koulutusta
Iida ja työukot Iida ja työukot
menekki menekki
Turisti kuvaa paikallisia perinneasuissaan Turisti kuvaa paikallisia perinneasuissaan
Murtovaras Murtovaras
Vaara Vaara
Syömisvamma Syömisvamma
hyvin toimii hyvin toimii
jonne tranberg jonne tranberg
Harvinainen OG maalaus Æ:ltä Harvinainen OG maalaus Æ:ltä
Haha :D Haha :D
Cyberpunk Luolasto - Käske Foxia pukeutumaan Che Guevaraan! Cyberpunk Luolasto - Käske Foxia pukeutumaan Che Guevaraan!
Inkkari Inkkari
Arnoldsedän seikkailut 3 Arnoldsedän seikkailut 3
Perjantaipers Perjantaipers
Three million yes veri proud Three million yes veri proud
Tööt Tööt
3,4 miljardia 3,4 miljardia
Ben Garrison Ben Garrison
white rare gondola white rare gondola
Hyvää musiikkia Hyvää musiikkia
Sally Field Sally Field
vesimeloni vesimeloni
Huutista Huutista
 701 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.51 MB, 4 tiedostoa, 21.08.2021 16:52:56
[ + 2 | ]

Muutama kuva 19.

[55971] [20210821_164755.jpg] [0.06 MB] [758x798] [] []
20210821_164755.jpg
[55970] [Screenshot_20210821-164838_Twitter.jpg] [0.73 MB] [1079x1468] [] []
Screenshot_20210821-164838_Twitter.jpg
[55969] [Screenshot_20210821-164905_Twitter.jpg] [0.25 MB] [1080x896] [] []
Screenshot_20210821-164905_Twitter.jpg
[55968] [Screenshot_20210821-164925_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1079x1218] [] []
Screenshot_20210821-164925_Twitter.jpg

muutama kuva

(27)
21.08.2021 17:44:46 | 17:47:14
#492328 [+-] Piilota Suosittele

tota toi kurvinen onkohan se tärkeekin jätkä kun ministeri ja kaikkee ja silti kuulin siitä ekaa kertaa eilen

no ymmärsin sen lausuman niin että on tulossa piste jossa kaikki halukkaat on saaneet rokotteen, ja sen jälkeen yhteiskuntaa pitäisi alkaa availemaan koska ei näitä rajotuksia voida loputtomiinkaan jatkaa. jos rokottamattomat siitä sitten kärsii niin se on sitten vähän voi voi.

olen vähän yllättynyt että tästä on noussut iso haloo, koska kuvittelin että rokotteista kieltäytyjien ja maskien sun muiden rajoitustoimien vastustajien porukoissa olisi pitkälti samat naamat ja näin otettaisiin ilolla vastaan ministeritason tokaisut siitä että rokotuksista ei ole edelleenkään tulossa mitenkään pakollisia ja lisäksi rajoitustoimista alettaisiin luopua

21.08.2021 19:05:58
#492346 [+-] Piilota Suosittele

Kiva että "suomalainen" sakke pääsi sukuloimaan, ja viemään paluumatkallaan joltain muulta paikan. Tosi kiva myös, että saatiin se ehjänä "kotiin".

21.08.2021 20:33:00
#492393 [+-] Piilota Suosittele

Kurvinen on perinteinen kiero poliitikko, maisteri ja vielä lakimieskin, kumma ettei kokoomuslainen.
Poliitikon rahoitus: "Rapsuta mun selkää, niin rapsutan sun, ime mun kiqulii, niin imen sun, tue mun yhdistystä, niin saat valtion / kunnan / kaupungin rahoituksen tolle sun firmalle seuraavaks 5 vuodeks".
Juuh, noi "Saket" on perinteisiä somalia, irak ja afganistan surffareita, joiden kotimaa on vaarallinen kun siellä tapetaan jos siellä joutuu olemaan, mutta lomailu ja bisneksen teko siellä onkin sitten eri asia...

[ 6 viestiä | ]