Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias Spin-offit Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias Spin-offit
Sänkyni alla on luolastolainen! Sänkyni alla on luolastolainen!
taputus taputus
Läski Läski
Nörtin velipoika 1-3 (jlmari) Nörtin velipoika 1-3 (jlmari)
Oho Oho
Tasapainoista parkouria :3 Tasapainoista parkouria :3
Bram Stroker's Gondola Bram Stroker's Gondola
Kova Brexxxit Kova Brexxxit
Pieni apu Pieni apu
Simpsonien tuplastandardi Simpsonien tuplastandardi
Mätisäkki parkkour Mätisäkki parkkour
Joululahjaidea Joululahjaidea
taputus taputus
Raggarit Raggarit
Bad times Bad times
Kissatyyny Kissatyyny
Hole in one Hole in one
Olemme kaikki sairaita Olemme kaikki sairaita
Spurdot ja dogola :D Spurdot ja dogola :D
Zombeja Zombeja
Jäniksen facepalm Jäniksen facepalm
Kunnon tykki Kunnon tykki
Morosti lintua :3 Morosti lintua :3
 757 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.2 MB, 4 tiedostoa, 03.06.2021 07:06:46
[ + 4 - | ]

Politiikkanappula osa 776

[54230] [Screenshot_20210603-064238_Twitter.jpg] [0.19 MB] [1080x593] [] []
Screenshot_20210603-064238_Twitter.jpg
[54229] [Screenshot_20210603-064352_Twitter.jpg] [0.32 MB] [1079x859] [] []
Screenshot_20210603-064352_Twitter.jpg
[54228] [Screenshot_20210603-065134_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1079x702] [] []
Screenshot_20210603-065134_Twitter.jpg
[54227] [Screenshot_20210603-070038_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1079x1387] [] []
Screenshot_20210603-070038_Twitter.jpg

muutama kuva

(27)
03.06.2021 10:02:37
#468742 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä menee opiskelijoillakin hyvin, joskus omina opiskeluaikoiha tuolla summalla elettiin kaksi, joskus neljäkin kuukautta.

03.06.2021 17:24:31
#468856 [+-] Piilota Suosittele

Pitikö SDP:n olla työväenpuolue? Keskusta on mennyt myös maaseudulta kokoomuslinjalle, korttipakka on sekaisin. Niin oon minäki kohta jos käyn kaupassa.

03.06.2021 21:23:08
#468938 [+-] Piilota Suosittele

>>468880
Olenko ainut askeettisesti syövä luolastolainen? Hernekeitto kylmänä suoraan purkista ja näkkäri ilman päällysteitä? Lisäksi selvinpäin.

04.06.2021 14:23:54
#469145 [+-] Piilota Suosittele

469036

Se oli toissapäivänä. Eilen söin kunnon teurasjätteestä tehtyjä lihapullia ja mädistä perunoista tehtyä muusia sekä salaattina homehtunut näkkileipä jonka jätin syömättä + kourallinen vitamiineja.

Siinä oikeasti kaikki, syön kerran päivässä.

[ 7 viestiä | ]