Nämä venkoilijat. Niille tarjottiin oman määritelmän mukaan mitä tehdä metsänhoidolle ja muulle semmoiselle. Eivät lähteneet siihen, koska eivät kuulemma tiedä mitä pitää tehdä. Eli tehdä töitä.
Eivät tee töitä, Aivan liiku luonnossa. Eivät todellakaan tiedä mitä luonto on.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Kun ei ollut ylämäkeä
Apinalla on asiaa
Sunnuntai illan jamal päivitys
toto - africa
Ameebojen kommentit
Ryssälän statistiikkaa
Capitolin shamaani 2.0 (suomi vrs.)
Ei liity mitenkään Kelaan taikka maahanmuuttajiin.
Paskea
täräytänkö
afrikan neekerien ja apinoiden yhteiset harrastukset