Mikä biisi tää on Mikä biisi tää on
Kaaleet - Bongocat vääntää rummut solmuun Kaaleet - Bongocat vääntää rummut solmuun
simmu simmu
Bellon Börheä Bellon Börheä
Tällänenkin joskus oli Tällänenkin joskus oli
Jigsaw:D Jigsaw:D
Kiva källi Kiva källi
Boing-kissa ja Bongosette Boing-kissa ja Bongosette
Uus ennätys joka sekuntti! Uus ennätys joka sekuntti!
Kukkuu Kukkuu
Karttakuva Karttakuva
You disgust me You disgust me
Isokokoinen mies Isokokoinen mies
Ruotsi skenaario 2030 Ruotsi skenaario 2030
Vanukasta Vanukasta
Apina tekee sitä mitä apina osaa Apina tekee sitä mitä apina osaa
viron reissu viron reissu
hapsiykoosi hapsiykoosi
Kun vanhuus alkaa vaivata Kun vanhuus alkaa vaivata
Sig terve! Sig terve!
You ate my lasaga, graffield You ate my lasaga, graffield
kun kaveri laittaa yllättäen dic picin kun kaveri laittaa yllättäen dic picin
Pehmosusikin leikattiin :3 Pehmosusikin leikattiin :3
Kuulen mitä teet siellä... ja näen myös :3 Kuulen mitä teet siellä... ja näen myös :3
 993 näyttökertaa, 12 viestiä, 10.45 MB, 2 tiedostoa, 18.09.2024 23:56:50
[ + 2 | ]

Apinoita

[73386] [2bf80bec52.mp4] [4.01 MB] [480x848] [21.73s] [] []
[73385] [91b3192b8d.mp4] [6.44 MB] [1080x1920] [23.22s] [] []

apina

(178)  · 

neekeri

(1402)  · 

ghetto

(23)  · 

slummi

(16)  · 

paskanahka

(148)  · 

mutiainen

(67)  · 

nigger

(118)
19.09.2024 08:25:23
#648013 [+1] Piilota Suosittele

eikös tuon toisen videon esittämä maassamakaavan avuttoman joukollapotkiminen pitänyt olla yksinomaan värillistä hupia

19.09.2024 19:12:23
#648058 [+-] Piilota Suosittele

Ekassa videossa tarkoitus oli selvästi itsemurha, pitää kokeilla joskus, toisessa kerrankin valkoiset tai edes sinnepäin tekevät näin neekerille. Kuvittelen ne valkoisiksi 😑😊😊

19.09.2024 21:20:11
#648102 [+-] Piilota Suosittele

>>648094
Noista en tiedä, mutta latinot ovat valkoihoisia Euroopasta kotoisin olevia.
Etelä- ja Keski-Amerikan alkuperäiset asukkaat ovat intiaaneja, mutta ovat kyllä risteytyneet neekereiden kanssa todella paljon.
Suurin osa Amerikkaan viedyistä orjista meni sinne, eikä Yhdysvaltoihin, vaikka muutama elokuva aiheesta sellaisen kuvan antaakin.

[ 12 viestiä | ]