Matthew & Tepphew - workaholic Matthew & Tepphew - workaholic
Reseptiikkaa viikonlopuksi Reseptiikkaa viikonlopuksi
Miten tuokin on onnistunut Miten tuokin on onnistunut
Laavalasimiekka Laavalasimiekka
Muistelua viskilasin ääressä. Muistelua viskilasin ääressä.
Kaverukset Kaverukset
outoja leluja outoja leluja
Tape face Tape face
teen itse lusikkauistimen part1 teen itse lusikkauistimen part1
true love true love
Pieni ja kiukkuinen mies Pieni ja kiukkuinen mies
true love true love
Rumia jorailee Rumia jorailee
Mitä teet? Mitä teet?
Nakkisarjakuva Nakkisarjakuva
Oisko siellä hunajaa? Oisko siellä hunajaa?
TITE TITE
Viikinkien jälkeläisiä Viikinkien jälkeläisiä
Mitäs tässä Mitäs tässä
Hikinen kukka Hikinen kukka
Autoviri Autoviri
Sai pallon munilleen Sai pallon munilleen
Kävikö kukaan luolastolainen ? Kävikö kukaan luolastolainen ?
Mee vittuu siitä lauleskelee Mee vittuu siitä lauleskelee
 930 näyttökertaa, 12 viestiä, 4.13 MB, 1 tiedosto, 04.07.2021 07:27:05
[ + 4 | ]
👑 Plussatuin 04.07.2021.
👑 Katsotuin 04.07.2021.

Super karen

[54958] [tiedosto.mp4] [4.13 MB] [720x720] [] []

04.07.2021 13:18:34
#477582 [+-] Piilota Suosittele

>>477573
Unohdit sen suihkepullon.

Mä oon saanu normi pippurisuihketta kerran naamaani ja oon pelleilly ylijäämächileistä tehdyn uutteen ja kasvisumuttimen kanssa..

Jos mä olisin ollu tos tilantees niin en olisi läppäässy kättä vaan olisin refleksinomaisesti huitassu naamaan heti niin lujaa ku lähtee ku käsi tulee ulos taskusta.

05.07.2021 01:24:09
#477749 [+-] Piilota Suosittele

Kaveri olis helposti aika kusessa ilman tuota tallenntta. Pitää varmaa itekin ottaa puhelin käteen kun arveluttavan ihmisen kanssa menee juttelee

05.07.2021 10:11:26
#477794 [+-] Piilota Suosittele

>>477769
>>477749
Tullu mieleen itelläki että löytyiskö mistään järjellisen hintaista mini/haalarikameraa jonka sais kytkettyä langattomasti kännyyn niin et se striimais audion ja videon johonkin sun määrittelemään osoitteeseen siltä varalta että känny pöllitään tai setä sininen 'vahingossa' astuu sen päälle pari kertaa..

05.07.2021 10:25:58
#477797 [+-] Piilota Suosittele

>>477794

Löytyyhän niitä. Kaveri laittoi minulle testiin yhden wi-fi Adhoc:lla toimivan. Taas sen kaverin firma oli ottamassa niitä myyntiin. Ulosmyynti noin 50 eur. Samaa mallia mitä kiinassa myyvät. Hinta vain sen jälkeen 5,90 eur kpl siellä. Todella huono oli. Sai taistella, että yhdistyi. Gopro toimii paremmin. Kyllä niitä kuitenkin saa parempiakin.

05.07.2021 11:15:06
#477807 [+-] Piilota Suosittele

>>477797
Varmatoiminenhan sen on pakko olla, esimerkiksi ylläolevassa tilanteessa ei olisi kovin kiva huomata että kamera olikin tiltissä kun kestat kurvaa paikalle..
Toinen kanssa on se et sen pitäs pakosti olla huomaamaton, muuten et varmasti saa kävellä kadulla rauhassa, blokataan ravintoloista jmsp.

[ 12 viestiä | ]