drifti kissa drifti kissa
varmaan vituttaa varmaan vituttaa
syynsä kullakin syynsä kullakin
ryssäankat ryssäankat
plöts! plöts!
Luolaston politiikka keskustelut Luolaston politiikka keskustelut
Pornoanimaatiosta tuli virallista canonia Pornoanimaatiosta tuli virallista canonia
Lempifetissini Lempifetissini
kipinässä kipinässä
Platoon Platoon
kissan kaa kissan kaa
pako pako
niilo juoksee manuaalisesti niilo juoksee manuaalisesti
Verorahat menee tarpeeseen. Verorahat menee tarpeeseen.
apinalauma apinalauma
puuilo apustus band puuilo apustus band
Pylly Pylly
sara jay sara jay
Ali servaa Ali servaa
Ninja Marin Ninja Marin
pelastaja stepan pelastaja stepan
julianne moore julianne moore
Rakkautta ilmassa Rakkautta ilmassa
Salapärne kass Salapärne kass
 929 näyttökertaa, 12 viestiä, 4.13 MB, 1 tiedosto, 04.07.2021 07:27:05
[ + 4 | ]
👑 Plussatuin 04.07.2021.
👑 Katsotuin 04.07.2021.

Super karen

[54958] [tiedosto.mp4] [4.13 MB] [720x720] [] []

04.07.2021 13:18:34
#477582 [+-] Piilota Suosittele

>>477573
Unohdit sen suihkepullon.

Mä oon saanu normi pippurisuihketta kerran naamaani ja oon pelleilly ylijäämächileistä tehdyn uutteen ja kasvisumuttimen kanssa..

Jos mä olisin ollu tos tilantees niin en olisi läppäässy kättä vaan olisin refleksinomaisesti huitassu naamaan heti niin lujaa ku lähtee ku käsi tulee ulos taskusta.

05.07.2021 01:24:09
#477749 [+-] Piilota Suosittele

Kaveri olis helposti aika kusessa ilman tuota tallenntta. Pitää varmaa itekin ottaa puhelin käteen kun arveluttavan ihmisen kanssa menee juttelee

05.07.2021 10:11:26
#477794 [+-] Piilota Suosittele

>>477769
>>477749
Tullu mieleen itelläki että löytyiskö mistään järjellisen hintaista mini/haalarikameraa jonka sais kytkettyä langattomasti kännyyn niin et se striimais audion ja videon johonkin sun määrittelemään osoitteeseen siltä varalta että känny pöllitään tai setä sininen 'vahingossa' astuu sen päälle pari kertaa..

05.07.2021 10:25:58
#477797 [+-] Piilota Suosittele

>>477794

Löytyyhän niitä. Kaveri laittoi minulle testiin yhden wi-fi Adhoc:lla toimivan. Taas sen kaverin firma oli ottamassa niitä myyntiin. Ulosmyynti noin 50 eur. Samaa mallia mitä kiinassa myyvät. Hinta vain sen jälkeen 5,90 eur kpl siellä. Todella huono oli. Sai taistella, että yhdistyi. Gopro toimii paremmin. Kyllä niitä kuitenkin saa parempiakin.

05.07.2021 11:15:06
#477807 [+-] Piilota Suosittele

>>477797
Varmatoiminenhan sen on pakko olla, esimerkiksi ylläolevassa tilanteessa ei olisi kovin kiva huomata että kamera olikin tiltissä kun kestat kurvaa paikalle..
Toinen kanssa on se et sen pitäs pakosti olla huomaamaton, muuten et varmasti saa kävellä kadulla rauhassa, blokataan ravintoloista jmsp.

[ 12 viestiä | ]