Kun Aku vaipui psykoosiin Kun Aku vaipui psykoosiin
söpö söpö
Mielisairasta toimintaa lapsille Mielisairasta toimintaa lapsille
Ihana nainen Ihana nainen
pyllyy ^^ pyllyy ^^
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
IFLScience IFLScience
Pirkka Pirkka
Nami Nami
Keksutsa Keksutsa
perse perse
tämmönen paikka tämmönen paikka
Roopen sotamuistelmat Roopen sotamuistelmat
se olikin 850 euroa kuussa se olikin 850 euroa kuussa
Silmä Silmä
Erikois hiekkalaatikko :3 Erikois hiekkalaatikko :3
leipäjono leipäjono
GTA GTA
Euroopan neuvostoliitto Euroopan neuvostoliitto
oofff oofff
Vauhti päällä Vauhti päällä
Sanna saa Sanna saa
anime tanssi anime tanssi
Perjantai Perjantai
 729 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.54 MB, 3 tiedostoa, 16.07.2021 09:34:22
[ + 3 - | ]

Sähköautorealismia.

[55216] [Screenshot_20210716-091144_Twitter.jpg] [0.61 MB] [1079x1353] [] []
Screenshot_20210716-091144_Twitter.jpg
[55215] [Screenshot_20210716-091330_Twitter.jpg] [0.48 MB] [1079x1251] [] []
Screenshot_20210716-091330_Twitter.jpg
[55214] [Screenshot_20210716-091631_Twitter.jpg] [0.46 MB] [1079x1146] [] []
Screenshot_20210716-091631_Twitter.jpg

sähköautot

 · 

paskaa

(159)
16.07.2021 11:46:05
#480496 [+1] Piilota Suosittele

Käsi sisälle pitkälle Tuppuraiseen ja kaivetaan sieltä niitä miljardeja tännekin.

Voidaan sitten myös jakaa 7000 euron sähköautotukiaiset. Ostan heti sähköauton, kun tuollaiset tukiaiset ovat tarjolla ja löytyy sähköauto, jonka
- myyntihinta jää (noin) 20 tuhanteen tukiaisten jälkeen
- kiihtyvyys 0-100 on noin 9s tai vähemmän
- range/käyttöalue on 500 kilometriä, myös talvella (asiakasmatkat pääkaupunkiseudulle)
- varustetaso on edes suurin piirtein nykyisen auton tasoinen

Ja pihassa en tällä hetkellä voi ladata autoa. Mutta reilu 5 kilsan päässä on hallilla 3-vaihesähkö, niin voin siellä varpaitani heilutella industrial metallia kuunnellen latauksen ajan.

16.07.2021 14:44:23
#480579 [+-] Piilota Suosittele

Ja mistä se infra sähkön siirtoon? uusillakaan asuntoalueilla ei ole tarpeeksi sulakkeita ja paksua kaapelia lataamaan kaikkien autot öisin ja vanhemmilla alueilla ei saa ladattua varsinaisesti ollenkaan (max 16A ja jossain 10A jaettu monelle). Ja runkoverkot? kuka ne rakentaa uusiksi, caruna?
Vai onko tarkoitus, että kaikkihan viettää päivänsä sormi pystyssä uudenlaisissa hienoissa kahviloissa kahvittelemassa latausasemilla? eteläeuroopan kulttuuriinhan tämä sopii hyvin

Ja kuka maksaa vielä paskemmat köyhien etelä/itäeuroopan maiden uudelleensähköistyksen? tukirahasto?

[ 5 viestiä | ]