Mädättäjät vs persut Mädättäjät vs persut
Joopa joo Joopa joo
ihana nainen ihana nainen
Lääkäri apu Lääkäri apu
Kusettajia kusetetaan taas Kusettajia kusetetaan taas
Jussi Halla-Aho on homoneekeri Jussi Halla-Aho on homoneekeri
Vegaaniset elämäntavat, parasta! Vegaaniset elämäntavat, parasta!
Vitun köyhät Vitun köyhät
Normi jenkki antifantti Normi jenkki antifantti
yllätyshali :3 yllätyshali :3
ei saa häiritä :3 ei saa häiritä :3
dressmanne dressmanne
Sori jos repo, mutta Kakkapuu! Sori jos repo, mutta Kakkapuu!
BlaaBlaa ja Psyyke rakastuu BlaaBlaa ja Psyyke rakastuu
Sauli Sauli
Ihana nainen Ihana nainen
Kari Byron Kari Byron
Voi jumalauta :D Voi jumalauta :D
Super karen Super karen
Kova muija Kova muija
Jos metsään haluat mennä nyt Jos metsään haluat mennä nyt
2040-luvun persu 2040-luvun persu
Oispa jouhimato Oispa jouhimato
Apustuskypärä Apustuskypärä
 821 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.79 MB, 4 tiedostoa, 16.07.2021 09:42:47
[ + 2 | ]

BLM paskaa

[55220] [20210716_091817.jpg] [0.04 MB] [779x374] [] []
20210716_091817.jpg
[55219] [20210716_093045.jpg] [0.59 MB] [1441x901] [] []
20210716_093045.jpg
[55218] [Screenshot_20210716-093115_Twitter.jpg] [0.83 MB] [1079x1417] [] []
Screenshot_20210716-093115_Twitter.jpg
[55217] [Screenshot_20210716-093335_Twitter.jpg] [0.33 MB] [1079x951] [] []
Screenshot_20210716-093335_Twitter.jpg

black lives matter

(12)  · 

sanna

(126)  · 

paskaa

(159)
16.07.2021 09:53:33
#480472 [+-] Piilota Suosittele

Tarjoilijoille viheltely on kyllä harvinaisen vittumainen kontaktinottomuoto. Mut ei se haittaa jos sitä tekee Jethro, paljon pahempi olis jos joku mamu viheltelis. Niin ja poliisikaan ei halua vahvistaa esitutkintavaiheessa osapuolten nimiä. Kyllä oltais kerrottu jos olisivat olleet molemmat kantiksia.

16.07.2021 10:18:15 | 10:18:32
#480477 [+-] Piilota Suosittele

Tutkimuksen mukaan 1/3 Trumpin twitter seuraajista oli feikkejä, toinen 1/3 ostettuja seuraajia, ketkä seurasi vain rahan takia ja loput tumpinpetin ultrafaneja.

16.07.2021 11:53:55 | 12:01:22
#480499 [+-] Piilota Suosittele

Suomen BLM-paskan ja myös anarkististen lakia rikkovien Elonapinoiden johtohahmoja on Minna Mentula.

Minna on tunnettu Suomen Kommunistisen Puolueen johtohahmoina/aktivisteina toimimisesta.

Kuinkahan paljon Minna juttelee itänaapuriin ja saa sieltä neuvoja ja rahoitusta toiminnalleen?


Edit: Meinasin unohtaa. Minnahan on myös Kiakkovieraat -anarkiaporukan hahmoja. Eli sen porukan, joka tuhosi yritysten ikkunoita ja toimitiloja joitain vuosia takaperin Tampereella oikein urakalla. Mitään eläinystäviähän nämä eivät olleet, koska rytäkässä myös poliisihevonen oli kärsijan roolissa, kun nämä "minnavieraat" riehuivat.

16.07.2021 18:41:51
#480644 [+-] Piilota Suosittele

>>480472
Väkivallalla uhkailu ja mustamaalaaminen on kyllä harvinaisen vittumainen kontaktinottomuoto. Mut ei se haittaa jos sitä tekee neekeri, paljon pahempi olis jos joku valkonen sekoilis. Niin ja poliisikaan ei halua vahvistaa esitutkintavaiheessa osapuolten nimiä. Kyllä oltais kerrottu jos olisivat olleet molemmat mamuja.

[ 15 viestiä | ]