haluan vain koskea :3 haluan vain koskea :3
Kaikki tarkistamaan Kaikki tarkistamaan
Jeesusland Jeesusland
Turku on suomen persereikä Turku on suomen persereikä
Läheltäpitimies 1-3, 5-6 (Pastilli_Peku) Läheltäpitimies 1-3, 5-6 (Pastilli_Peku)
Putin peruna lisko Putin peruna lisko
Karjala takas... Karjala takas...
Iridescent Iridescent
Eläimet on kivoja Eläimet on kivoja
maailmanparantaja maailmanparantaja
Per-tiistai Per-tiistai
pimeyden voimat pimeyden voimat
Keijou Keijou
Kisse turvaan... eiku Kisse turvaan... eiku
kaikki larppaa moton pyörää kaikki larppaa moton pyörää
xDDDDDDDDD xDDDDDDDDD
Suomi Suomi
old babby old babby
Ei jaksa keksiä otsikoita 60 Ei jaksa keksiä otsikoita 60
Moi mä oon Esa. Moi mä oon Esa.
Babykitter :3 Babykitter :3
Haudutuspussit purkautuu Haudutuspussit purkautuu
En pysty keksimään otsikkoa:/ En pysty keksimään otsikkoa:/
Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin
 799 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.05 MB, 6 tiedostoa, 25.02.2019 11:47:06
[ + 1 | ]

Alita

[25074] [alita.jpg] [0.04 MB] [719x776] [] []
alita.jpg
[25073] [alitakek.jpg] [0.04 MB] [480x450] [] []
alitakek.jpg
[25072] [alitamem.jpg] [0.09 MB] [1125x1124] [] []
alitamem.jpg
[25071] [alitananatomia.png] [0.37 MB] [649x584] [] []
alitananatomia.png
[25070] [alitansilmat.jpg] [0.04 MB] [480x599] [] []
alitansilmat.jpg
[25069] [alitauber.jpg] [0.47 MB] [2021x3185] [] []
alitauber.jpg

25.02.2019 12:12:34 | 12:12:54
#164144 [+-] Piilota Suosittele

Ihan vielä ei olla digitaalisen hahmon luonnissa niin pitkällä, että voitaisiin luontevasti esittää ihmiskasvot ilman että ne näyttävät typeriltä. Siksi pitää lisätä jokin elementti joka ottaa etäisyyttä oikeisiin kasvoihin ja tekee katsojalle niiden hyväksymisestä helpompaa.

25.02.2019 12:36:21 | 12:37:28
#164150 [+-] Piilota Suosittele

>>164144
Genisyksessä nuori (noh, sun ikänen) Arnoldi esitettiin hyvin vakuuttavasti ja läheltä.

e: niin sen kroppa oli jonkun toisen kehonrakentajan, koska miks ei?

25.02.2019 13:08:25
#164167 [+-] Piilota Suosittele

>>164150
Ilmeettömien kasvojen animointi tietty menee vielä, mutta jos tuohon olisi otettu mukaan ilmeitä ja kasvojen kaikkien satojen lihasten liikkeet, olisi homma ollut jo liikaa animaattoreille ja bittejä raksuttaville masiinoille.

25.02.2019 13:56:46
#164182 [+-] Piilota Suosittele

>>164167
Sen takia toi ei ollut heleppo, mutta silti mahdollinen toteuttaa.

Sen ei tarvitse edes räpäyttää silmiä.

Tässä on CGI-toteutus @slayjer :istä kun se ihmettelee mihin sen lihakset hävis kaiken sen pirinkäytön jälkeen:


Kohtuullisen realistista?

[ 5 viestiä | ]