I regret nothing >:3 I regret nothing >:3
Sanna marin ja titanic reissu Sanna marin ja titanic reissu
musiikkivideo musiikkivideo
Totuus Totuus
Hyvän mielen uutinen Hyvän mielen uutinen
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Ismo Ismo
EU SANNA SDP EU SANNA SDP
Foliot hattuun! Foliot hattuun!
Mal Mal
teltassa ois puhelu teltassa ois puhelu
toyota jaris toyota jaris
Me ollaan ykkösiä Me ollaan ykkösiä
Puhelias tarjoilija Puhelias tarjoilija
käärme ongelma käärme ongelma
Parteeeh Parteeeh
Pettämätöntä logiikkaa Pettämätöntä logiikkaa
bendeleen händä >:3 bendeleen händä >:3
Ur nom was here!!!!!!!! Ur nom was here!!!!!!!!
tavaralle hinta tavaralle hinta
Hyvin uppoo Hyvin uppoo
Val Malloy toinen tuleminen Val Malloy toinen tuleminen
Kiitos lämmitetystä makuualustasta :3 Kiitos lämmitetystä makuualustasta :3
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
 742 näyttökertaa, 1 viesti, 2.81 MB, 1 tiedosto, 14.02.2019 01:18:33
[ + 1 | ]

Tulis jo kevät

[24309] [tiedosto.mp4] [2.81 MB] [400x400] [] []

10.06.2024 00:35:01
#626077 [+-] Piilota Suosittele

Olisin halunnut edes piikkisen krossin nuorena mut isä ei antanu mun ostaa edes omalla rahalla. Sillä oli varmaan omat epäilyksensä kuka sitä joutuu rassaa ja kuinka todennäkösesti telon itseni.
Nykyään jos ei oo maita ja tollasella rässit nii aina joku ulisee, nykyään pitää olla ajovarusteet, mopedi, pakettiauto, ratamaksu, vakuutusmaksu, sisäänpääsymaksu, ajomaksu, krossikortti ja seuramaksu.

[ 1 viestiä | ]