Nyt on kiire! Nyt on kiire!
Peppusex on instagram Peppusex on instagram
Söi lehtikaalia kerran Söi lehtikaalia kerran
tömmöstä tömmöstä
jonnet ja jore dyykkaa jonnet ja jore dyykkaa
Ötökkä-ongelma Ötökkä-ongelma
jamal ottaa purkkiruokaa jamal ottaa purkkiruokaa
Smudge the cat Smudge the cat
Luihakoita lakkeja Luihakoita lakkeja
Kivi Kivi
Ebin rabarberi :DDD Ebin rabarberi :DDD
Muutama webm 36 Muutama webm 36
päriseekö päriseekö
Kolme varmaa Kolme varmaa
kiltti kissa >:3 kiltti kissa >:3
olvi kiisu lurp olvi kiisu lurp
Sateenkaarileluja päiväkoteihin. Sateenkaarileluja päiväkoteihin.
Franklin Franklin
Halla-Pepe Halla-Pepe
Joku Luolaston käyttäjä treffeillä Joku Luolaston käyttäjä treffeillä
balladi puolityhjästä kupista balladi puolityhjästä kupista
Komiat korvat kikkeliskokkelis Komiat korvat kikkeliskokkelis
huuman, tästä saat vähän räkää huuman, tästä saat vähän räkää
Menkat on mielipidejuttu <3 Menkat on mielipidejuttu <3
 773 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 22.07.2021 19:08:30
[ + 2 | ]

Fiat Multipla <3

[55360] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1245x881] [] []
tiedosto.jpg

22.07.2021 22:14:01
#482889 [+-] Piilota Suosittele

Vuosien päästä joku tärähtänyt keräilijä voisi maksaa tuommoisestakin kohtuullisen hinnan, harmi vaan että harva fiat on toimintakuntoinen 20 vuoden jälkeen poislukien palttoonnappi / sittiäinen, eli fiat 600.
Reilu vuosi takaperin pistin fixatun & katsastetun -88 mazda 323 hb:n (autovarkaiden suosikki) myyntiin tarjouskaupalla.
Joku vääksystä ja somerolta tappeli siitä 2150€ asti.
Kyllä se someron tyyppi ihan täysipäiseltä vaikutti, mutta oli pakko kysyä onko tyytyväinen autoon kokonaisuutena, vai haluaako perua kaupat?
"Juu, täm mää otan." Oli herran vastaus, no olin minäkin kun aikanaan 500 markalla ostettu peltorassiksi meinattu romu nostaa arvonsa yli 20X reilussa 20 vuodessa.

22.07.2021 23:38:52
#482896 [+-] Piilota Suosittele

Näitähän ei suomessa kauheesti ole koska alkuun ei saannu rekisteriin koska valot on etuakselin takapuolella, mut sit ns valolakia muutettiin nii jotkuthan sit toi näitä maahan.

23.07.2021 12:05:03
#482969 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on italialaista muotoilua kauneimmillaan. Jotenkin tuntuu että tuo kottero on vahingossa tuotantoon päätynyt sisäpiirin vitsi.

[ 10 viestiä | ]