Freestyler ryssät Freestyler ryssät
nyt riitti tää palaveri nyt riitti tää palaveri
lusikan toiminta lusikan toiminta
armenialainen uwu kertoo vitsin armenialainen uwu kertoo vitsin
höhöhööhöhö höhöhööhöhö
Pyllistys Pyllistys
Rebekka ja Firestarter Rebekka ja Firestarter
tämä on minun nyt tämä on minun nyt
miksi liityit armeijaan miksi liityit armeijaan
Suomi on nyt sodassa, turkki on natomaa Suomi on nyt sodassa, turkki on natomaa
missä kaikki ruoka on missä kaikki ruoka on
Heimosenkeimon biisi Heimosenkeimon biisi
Kuntouttavassa opin vähän Kuntouttavassa opin vähän
Oli se joskus halpaa Oli se joskus halpaa
On hyvä olla rotta! On hyvä olla rotta!
Ihana nainen Ihana nainen
africa drift africa drift
Pitäiskö joskus ostaa, hinta olis ollu 3,9€ Pitäiskö joskus ostaa, hinta olis ollu 3,9€
Ihana nainen Ihana nainen
Nyt on kirja tulossa kovaa vaihyia Nyt on kirja tulossa kovaa vaihyia
joulu meni joulu meni
Montako tunnistat? Montako tunnistat?
??? ???
No voehan vattu No voehan vattu
 1 343 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 25.07.2021 11:49:55
[ + 1 | ]

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

[55400] [9wil1.jpg] [0.08 MB] [640x455] [] []
9wil1.jpg

25.07.2021 23:54:24 | 23:54:38
#483892 [+-] Piilota Suosittele

>>483791
Kyllä, vaikka se on co2 ilmapistooli, mutta mitä ihmeen soihtuja tai kranaatteja sillä on vasemmalla puolella vyötä?

Ahh lippaita. Keskityin enemmän noihin toisiin tussareihin.

11.12.2021 17:55:53
#527723 [+-] Piilota Suosittele

>>483892
Kyllä tuo taitaa olla ihan 9mm. Open luokan 1911.
"Open- Divisioonassa pistoolin koolle tai ominaisuuksille ei aseteta rajoituksia, kunhan ase toimii alkuperäisen toimintaperiaatteensa mukaisesti. Lippaille on kuitenkin asetettu maksimipituus 170mm."

Kuvassa muuten Tori Nonaka ja Jessie Duff...

21.12.2021 20:25:39
#531443 [+-] Piilota Suosittele

>>527723
Noitten kanssa ampumisesta ei tulis mittää.. katoin ku Mr. Anderson harjotteli seuranaan tollaset typykät John Wickiä varten, niin se ei edes vilkassu typyjä.

[ 11 viestiä | ]