Bad times Bad times
taputus taputus
olit väärässä olit väärässä
Kahden kilon siika Kahden kilon siika
psykoosit psykoosit
työ apu työ apu
Sikailu intensifioituu Sikailu intensifioituu
Pastori Pastori
pöhinä-äijä pöhinä-äijä
Ratsastaja Ratsastaja
Kukkuu, mitä lintu? Kukkuu, mitä lintu?
Söötti tyttö alkaa tanssimaan Söötti tyttö alkaa tanssimaan
Midäs dääldä löytyy? Ou fug!! Midäs dääldä löytyy? Ou fug!!
Unlucky-Alf Unlucky-Alf
Sharing happines Sharing happines
En voi hyvin En voi hyvin
RASMUS RASMUS
orkidea orkidea
Auttakaa vihtiläisiä! Auttakaa vihtiläisiä!
Millainen miekka olisi oikea? Millainen miekka olisi oikea?
Ei kestänyt elämää Ei kestänyt elämää
Tiedostonimessä elokuvasoossi Tiedostonimessä elokuvasoossi
Pekka Pekka
Suomen lippu luonnollisessa elinympäristössään Suomen lippu luonnollisessa elinympäristössään
 920 näyttökertaa, 7 viestiä, 4.29 MB, 1 tiedosto, 11.05.2024 12:03:26
[ + 1 | ]

Homma hallussa

[70509] [6be23350d1519902.mp4] [4.29 MB] [576x1024] [22.07s] [] []

kokki

(45)  · 

ruoka

(404)  · 

palaa

(11)  · 

uuni

(61)  · 

vituixmän

(37)
11.05.2024 12:09:49
#620062 [+3] Piilota Suosittele

no en tiijä mitä tekisin paniikissa mutta palon levittely ei liene parasta
mitäs jos enstöikseen vaan sulkis luukun ja kääntäs kiertoilman pois jos se on päällä
tuskin se siihen sammuu mutta ehkä vähän himmaantuu sillä aikaa ku hakee sammutuspeitettä

11.05.2024 13:57:50 | 13:59:15
#620085 [+1] Piilota Suosittele

>>620062
Varsinkin vettä kun heität lasillisen rasvapaloon, vaikka sen kaljan tai valkkarin kädestäs niin pääset selittämään palokunnalle, poliisille sekä vakuutusyhtiölle

tossa paniikissa kuitenkin ihan ok, vesihanaa en ehkä ois laittanu vaan pyyhettä päälle

[ 7 viestiä | ]