kassakisse :3 kassakisse :3
pääkipuja pääkipuja
Sitomisleikit 5€ Sitomisleikit 5€
Otetaanko ruotsista mallia Otetaanko ruotsista mallia
anna mulle tähtitaivas anna mulle tähtitaivas
Pihvi Pihvi
Kung fu beaty Kung fu beaty
bendeleen händä >:3 bendeleen händä >:3
Abortti Abortti
Äidin neuvo Äidin neuvo
Hyvin uppoo Hyvin uppoo
musiikkivideo musiikkivideo
yleisön valinta yleisön valinta
Suvakit kiteytettynä Suvakit kiteytettynä
puhelimet puhelimet
Apustuksia Apustuksia
Kreh kjäh 😂😂 Kreh kjäh 😂😂
Niggers are fine Niggers are fine
Korjasin kuvan Korjasin kuvan
iita iita
Fingerpori Fingerpori
mitä tämä taas on >.3 mitä tämä taas on >.3
amis vesillä amis vesillä
anime anime
 705 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 13.08.2021 17:49:09
[ + 4 - | ]

On ok syyttää rokottamattomia

[55761] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [640x910] [] []
tiedosto.jpg

13.08.2021 17:55:43
#489554 [+-] Piilota Suosittele

Tosin vasta sitten, kun halukkaat on rokotettu. Mutta siinä mielessä kyllä, että keskimäärin kulkutautimyönteisyys ei rajoitu rokotteiden vastustamiseen, vaan se on se sama väki, joka imee kaikki salaliittoteoriat sienen lailla, eli vitut välittävät mistään ohjeista ja vastatoimista.

13.08.2021 18:40:33
#489571 [+-] Piilota Suosittele

Tuo on juuri päinvastoin. rokotetut luo niinsanotusti Orwellin jo näkemän ja kirjoittaman "isoveli valvoo" yhteiskunnan. Ei ole oikeasti mitään pandemiaa, saati epidemiaa. Ihmiset vaan pakotetaan median kautta syömään vaikka somalin paskaa kunhan tarpeeksi kauan toitotetaan.

[ 8 viestiä | ]