bitch slap bitch slap
Animal farm Animal farm
Peak perfonmance Peak perfonmance
twerkkausta twerkkausta
Pilkkijä Pilkkijä
Tap tapseja kaikille :3 Tap tapseja kaikille :3
No Jeesuksesta tietty! No Jeesuksesta tietty!
Ne erot.. Ne erot..
bugi se vaan on bugi se vaan on
tee tämä kala minulle :3 tee tämä kala minulle :3
Kun katsot matsia ja naapurin Emma häiriköi Kun katsot matsia ja naapurin Emma häiriköi
turrit pieree turrit pieree
haha ei juma mikä äijjä toi real The Wolf of Wall Street haha ei juma mikä äijjä toi real The Wolf of Wall Street
Olutmaa Olutmaa
noituutta noituutta
sanomat sanomat
Muistoja Muistoja
Soija Soija
tötö tötö
Hyvä keskustelu sananvapaudesta jne Hyvä keskustelu sananvapaudesta jne
Remontti-Reiska lähtee kuntavaaleihin, lähde sinäkin! Remontti-Reiska lähtee kuntavaaleihin, lähde sinäkin!
valkoihoisten ja tummien versiot valkoihoisten ja tummien versiot
Piippuhommia Piippuhommia
suomalaisin video suomalaisin video
 739 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 13.08.2021 22:24:21
[ + 1 | ]

Eemeli nostaa esiin hyvän pointin

[55767] [tiedosto.png] [0.06 MB] [626x407] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)
14.08.2021 03:04:40
#489786 [+-] Piilota Suosittele

Kännykän signaalin vaikutuksia on tutkittu kun se yleisesti on lähellä palleja, pienempi kuin taustasäteily.

14.08.2021 12:35:32
#489938 [+-] Piilota Suosittele

aina kun käynnistän kännykän ja se yhdistyy 5g:hen niin silmät menee ristiin ja minusta tulee suvakki. siinä on kavereille kestämistä. ai niin pitää lähteä korona testeihin aina heti. sekin kuormittaa. tosin silloin on aikaa miettiä miksi käynnistin kännykän. muistinkin se vie.

15.08.2021 08:20:53
#490212 [+-] Piilota Suosittele

>>490164
Hö, ensin se sannoo etten saa olla ja sitte sannoo että pittäis olla. Yrittäsit ny päättää, perkele. Justiin meinasit etten sais seksualisoida kaikkea mahollista niin heti sen kerran ku koitan olla iliman niin rupiat taas vänkäämään vastaan. Ookko nää varma, että nää et oo sitteki vaan joku tyypillinen nainen joka muuttaa mielipidettään viien sekunnin välein ja syyttää muita ymmärtämättömyyestä? Röyh. Perkelele, mun piti mennä koittamaan unitorkkuja jo kuus tuntia sitten mutta tässä oon taas sunki takia, jumalauta!

[ 16 viestiä | ]