kaikki näytteet kaikki näytteet
Gondolan neljä vuodenaikaa Gondolan neljä vuodenaikaa
Pipo-kisse Pipo-kisse
hehe hehe
Puola Puola
Löytyi Löytyi
Viddu! Viddu!
Tarrat paikalleen Tarrat paikalleen
Suvakkifemakkoläskin raivo Suvakkifemakkoläskin raivo
Paavo Paavo
YOLO XD YOLO XD
Börheytymisen tuska ;__; Börheytymisen tuska ;__;
rasiallisia rasiallisia
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Nuulo katsoo powerin mainoksia Nuulo katsoo powerin mainoksia
Western gondola Western gondola
ulostuskuva ulostuskuva
spurdo spadre spurdo spadre
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
hyvä yritys >:3 hyvä yritys >:3
Ei dabbelu vaan hali :3 Ei dabbelu vaan hali :3
Väyrynen Väyrynen
yks vaan rötvää yks vaan rötvää
 820 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 27.03.2024 14:33:59
[ + 3 | ]

Jonnet ei muista

[69232] [a5QpqVN_460sv.mp4] [0.22 MB] [360x640] [5.37s] [] []

tietokone

(103)

kännykkä

(36)

retro

(26)

ääni

(49)
27.03.2024 18:24:20
#609678 [+-] Piilota Suosittele

Jaa kyllä mun sterkat vaan puskee vieläkin tota ääntä. Tietää aina juosta etukäteen puhelimelle ennenkuin se alkaa soimaan.

Mutta oudointa on että n. 2 tunnin välein kännykkääni muodostetaan yhteys, vaikkei mitään näkyvää tapahdu. Tätä on jatkunut vuosia. Tosin intervalli taisi olla 4 tuntia aikoinaan. Mihin tämä koputtelu liittyy? Satelliitin vaihtumiseen tai johonkin operaattorin tekniseen asiaan? Valvotaanko sijaintiani? :D

[ 7 viestiä | ]