Nakkipiilo Nakkipiilo
shakki-matti ateistit shakki-matti ateistit
Leningradin sankarikissat Vasilisa ja Jelisei Leningradin sankarikissat Vasilisa ja Jelisei
Oletko valmis? Oletko valmis?
Tekee höpöä jalalle Tekee höpöä jalalle
Känni Känni
Yhtäkkiä hämähäkkimies! Yhtäkkiä hämähäkkimies!
Nyt! Nyt!
DJ Jonde DJ Jonde
Take my money! Take my money!
"Ackchyually" "Ackchyually"
Keilausta Keilausta
Kiimakallen paluu Kiimakallen paluu
suatsopaksap suatsopaksap
minä autan :3 minä autan :3
Tilasi pizzan Tilasi pizzan
Pupu Pupu
Miu? Miu?
Pupu Pupu
Perus Vantaalainen Perus Vantaalainen
Autokaupoilla Autokaupoilla
Hey Ma Hey Ma
Hyvvää itsenäisyyspäivää. Hyvvää itsenäisyyspäivää.
Itku / kakka Itku / kakka
 679 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto, 25.08.2021 09:16:21
[ + 7 - | ]

Nykyhallitus

[56095] [20210825_091547.jpg] [0.37 MB] [1080x1650] [] []
20210825_091547.jpg

säästöt

25.08.2021 09:35:41
#494291 [+-] Piilota Suosittele

Kun vokkitoiminta alkoi jäähtyä, niin pakkohan siihen on puuttua. Muutoin jää kaverilta valtion rahoja saamatta.

25.08.2021 10:27:41
#494307 [+-] Piilota Suosittele

>>494291

Ne kaverit, ketkä tällä ansaitsee, istuu tällä hetkellä opposiotossa. Että ei ole oikein nykyisten päättäjien kavereita, eli kokoomus lobbaa tätä aika lujaa

25.08.2021 14:38:46
#494387 [+-] Piilota Suosittele

>>494298
Tein viikko sitten, mutta tein myös sen virheen, että käytin jotain hämärää kanapekonia tms, No eihän se ollu ollenkaan sama asia. Vähän sama juttu kun testasin kasvispohjaista ”jauhelihaa”. Tuli vaan sellanen ”Mitä helvettiä tää on?” olo.

26.08.2021 17:52:59
#494750 [+-] Piilota Suosittele

>>494387
kasvispohjaista ”jauhelihaa”

Nyhtökaura on oikein hyvää pikkunaposteltavaa sellaisenaankin, vähän kuin sipsit - vegaaniutta.

Sitten kun nälkä tulee tehdään ihan ruokaa.

[ 12 viestiä | ]