pitkoin miljonäärs :D pitkoin miljonäärs :D
Ihana nainen Ihana nainen
Maanantai fiilikset Maanantai fiilikset
Inkerin mummot ja keissi Inkerin mummot ja keissi
bendele jäin nalkkiin bendele jäin nalkkiin
Halloween lähestyy Halloween lähestyy
Ihana mutsi Ihana mutsi
sienestyskausi sienestyskausi
Führer väreissä Führer väreissä
Täähän se ois Täähän se ois
Musiikki vei Musiikki vei
Vammainen Vammainen
Teollisuus Teollisuus
anna haukku anna haukku
Ei koskaan enään IKEAan Ei koskaan enään IKEAan
Haisuperse Haisuperse
Kissa Kissa
Näinhän sä pyysit Näinhän sä pyysit
Toimistolle tekemistä Toimistolle tekemistä
ketterä kuin pantteri ketterä kuin pantteri
Luolastolainen tilaa pitsan Luolastolainen tilaa pitsan
Mummo kävelyllä Mummo kävelyllä
tissit tissit
Hello every nyan Hello every nyan
 726 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 08.09.2021 01:04:14
[ + 1 | ]

JYRYRR

[56504] [jyryrr.jpg] [0.22 MB] [1074x858] [] []
jyryrr.jpg

08.09.2021 01:16:27
#498511 [+5] Piilota Suosittele

Suomen metsäteollisuus osaa pitää huolen ettei metsää kaadu enempää kuin sitä lisää kasvaisi vuosittain. Sitä ei ymmärrä ohisalo eikä hänen kadulla istuvat keharit ikinä. Suhde on jotain 100/70 joka vuosi, siis kasvun hyväksi.

08.09.2021 18:20:39
#498654 [+1] Piilota Suosittele

>>498579
Mikä ihmeen puolikas?

>>498610
Emme ole tehneet kuin pienen avohakkuun muutenkin harvalle alueelle, pääbisnes on harvennushakkuut.

Luonnon monimuotoisuus säilyy kyllä hoitamattomassa naapuripalstojen ryteikössäkin, älä huoli.

09.09.2021 11:09:04
#498848 [+2] Piilota Suosittele

>>498610 Suomessa piisaa koskematonta erämaata jossa luonnon monimuotoisuus säilyy. Sitä ei elokapina keharit tule tajuamaan ikinä. Aldokaivin erämaa kun on Helsingistä katsottuna aika kaukana. Eikä tarvis mennä edes niin kauas. Mutta eihän ratikalla pääse karjalaan tai savoon.

[ 9 viestiä | ]