Työkkäri koristettyna Työkkäri koristettyna
Dark roast Dark roast
Tuli tatti Tuli tatti
Muinainen sammakko Muinainen sammakko
normi normi
Pasiradio Pasiradio
kulkukissa kulkukissa
Pojat tahtoo pitää hauskaa Pojat tahtoo pitää hauskaa
Jekku Jekku
Vain valkoinen voi olla rasisti Vain valkoinen voi olla rasisti
Hipcat Hipcat
Fuck that exact spot Fuck that exact spot
ilmainen lounas ilmainen lounas
Liian pieni ovi vaan oli Liian pieni ovi vaan oli
Laulavat römpsät Laulavat römpsät
Naattori Naattori
Isin toka kolari tälle viikolle Isin toka kolari tälle viikolle
Nyt näkyy nälkä hyvin Nyt näkyy nälkä hyvin
Ei paljoa hymyilytä Ei paljoa hymyilytä
C niin kuin Catti C niin kuin Catti
Pieni kurinpalautus Pieni kurinpalautus
Tekaistu autopommi isku irakissa Tekaistu autopommi isku irakissa
Aika 5/5 paita Aika 5/5 paita
Kesä/Heinä analyysi & todistelut Kesä/Heinä analyysi & todistelut
 738 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 09.09.2021 23:06:34
[ + 3 | ]

Ilmastonmuutos. Jääkarhut kuolee..

[56584] [20210906_152226.jpg] [0.05 MB] [576x600] [] []
20210906_152226.jpg

jääkarhut

09.09.2021 23:11:30
#499131 [+9] Piilota Suosittele

No kun ne saa onneksi niitä greanpeaceläisiä syötäväkseen. Ja hyvä niin.
Vielä kun saisi Elonapinat syötettyä jääkarhuille, niin maailma olisi parempi paikka.

10.09.2021 16:01:06
#499371 [+1] Piilota Suosittele

Jäätiköt sulailee lämpiminä vuodenaikoina ja taas jäätyvät kylminä uudelleen. Mitähän helvettiä viherritsapillut kuvittelisivat tapahtuvan jos jäätiköt kokoajan vaan jäätyisivät aina enemmän ja enemmän eikä ikinä sulailisi?

10.09.2021 16:06:44
#499372 [+1] Piilota Suosittele

Tyhmäantero vois edes tähän vastailla kun ainakin neekeröinnit ohitat jostain syystä. Eli, onko parempi että jäätikkö kokoajan laajenee vaiko se että se väliajoin sulailee?

14.07.2022 20:56:53
#585712 [+-] Piilota Suosittele

Eikös Cänädässä tehty tutkimus jääkarhuista ja paljastu että ne tulee jäätiköltä
pois mantereelle ja jäävät hengailee sinne. Eli selviävät ilman jäätiköitä?

Proffa julkas tutkimuksen ja rahoitus loppui.....

[ 8 viestiä | ]