Hyvä poika Hyvä poika
shakki-matti ateistit shakki-matti ateistit
Mestari Mestari
Aitoa amerikkalaista painimista Aitoa amerikkalaista painimista
kuka on kiltti poika :3 kuka on kiltti poika :3
Tytöillä on helppoo Tytöillä on helppoo
Tsekkaa tassuni :3 Tsekkaa tassuni :3
Putin Putin
koira löydetty koira löydetty
svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010) svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010)
anna suukko anna suukko
Rakettimies Rakettimies
Kuusen koristelijat :3 Kuusen koristelijat :3
Piru Piru
Miu mau mou :3 Miu mau mou :3
Lemmy Lemmy
Purukumi ja kumi Purukumi ja kumi
Iloinen bötköttelijä Iloinen bötköttelijä
Bisneskissa Bisneskissa
Piirakkaostoksilla Piirakkaostoksilla
Liha, kana ja jättikatkarapu Liha, kana ja jättikatkarapu
Fails/wins (with extra kitties) :3 Fails/wins (with extra kitties) :3
Arkistoista Arkistoista
Nörtin Joulu Nörtin Joulu
 719 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 01.10.2021 05:17:14
[ + 10 | ]

Lisää veroa

[57069] [samarin.jpg] [0.08 MB] [422x724] [] []
samarin.jpg

verot

(9)  · 

sanna

(126)  · 

marin

(115)
01.10.2021 07:36:58
#504866 [+-] Piilota Suosittele

Krah 😅

No bisse maksaa vielä kohtuu vähän, tupakka sensijaan on lähes tuplaantunut hinnoissa kun muistan maxiaskin olleen 6,40€ äskettäin, ja nyt se on 10€. Ehkä enemmänkin, mutta kassalla kysyin vaan vuosi sitten että MITÄ!?

Nostamme korkeatuloisten verotusta

01.10.2021 21:57:48
#505002 [+-] Piilota Suosittele

>>504877
Norttia

Minä poltan sinistä neititupakkaa, ja sekin aiheuttaa jo ongelmia. Poltin tänään puolikkaan lähes poskareita ekaa kertaa kuuteen päivään, ja sekin jo tuntuu. Uskon että olen sairastanut koronan. Duunipäivinä meni aikaisemmin helposti 10 per päivä.

>>504986
sininen Smart makso 2.80e

Se olisi kohtuullista. Yksi tupakka josta pitäisi edes voida nauttia, se maksaa liikaa. 5,60€ tais olla maxiaski joskus 2006. Alotin vasta 20-vuotiaana.

01.10.2021 22:26:30
#505019 [+-] Piilota Suosittele

>>505002 Mie poltan nykyään vaa kännisä. Aski sinistä L&M ää ja kurkku toipuu hyvällä tuurilla keskiviikkoon mennessä. Eli yhtenä päivänä viikossa saa hengittää normaalisti.

02.10.2021 02:03:08
#505070 [+-] Piilota Suosittele

>>505019
Ymmärrän yskän (pun int... SHUT THE FUCK UP habs_!)

Se on nyt vaan tyydyttävä siihen, että ei voi polttaa aina kun tekee mieli. Duunissa on juuri sellaisia pieniä katkoja kun siirrellään jotain jolloin aina ennen olisin sytyttänyt savukkeen, nyt pitää pureskella koiranpask.. koiranputkea tai horsmaa. Ei vituta.

[ 7 viestiä | ]