Tarkka heitto Tarkka heitto
On joo tosi vaarallinen paikka pitää ottaa lisää turvapaikanhaki On joo tosi vaarallinen paikka pitää ottaa lisää turvapaikanhaki
Microphonophobia Microphonophobia
kiikarit kiikarit
Kthxbye Kthxbye
jobas jodagin jobas jodagin
Dirty dancing Dirty dancing
Auto Auto
hymen: busted hymen: busted
KHAAAAN! KHAAAAN!
Giljotiini - Mestari Giljotiini - Mestari
ohjain ohjain
iita iita
Inkkari Inkkari
Ime sitä Ime sitä
pelastui pelastui
Penkkejä Penkkejä
Taco-tiistai Taco-tiistai
Ebm wehrmacht Ebm wehrmacht
kiireellinen toimitus kiireellinen toimitus
rambo puhuu asiaa rambo puhuu asiaa
Vuorovesi Vuorovesi
Tule ulos... Tule ulos...
en yrittänyt mitään :3 en yrittänyt mitään :3
 965 näyttökertaa, 7 viestiä, 4.09 MB, 1 tiedosto, 01.10.2021 16:50:48
[ + 4 | ]

metsien kusipää

[57083] [metsien_kusipaa.mp4] [4.09 MB] [1280x720] [13.33s] [] []

karhu

(125)  · 

pyöräilijä

(33)  · 

kusipää

(19)
01.10.2021 22:57:06
#505026 [+-] Piilota Suosittele

Ihminen se kusipää sielläkin on. Jos ei ole metsästämässä, pitää pitää ääntä (normaali kävely riittää), jos on, ei karhu haittaa.

02.10.2021 18:25:40
#505203 [+-] Piilota Suosittele

>>505109
Pidätkö päätyötäni tuhoamisena. No sitä se osittain on. Itse kutsun metsänhoidoksi.

Roskapussi on taukopaikalla ja joka koneessa, kannan aina myös repussa mukana. Omaa maata ei paskota.

Mites löydän sen videon täältä jossa kärttyinen tyyppi palauttaa mäkkäriroskat takaisin autoon ja päätyy pieksemään viisi miestä :D

03.10.2021 01:46:22
#505334 [+-] Piilota Suosittele

>>505203
Ei nyt varmaan ollut puupeltojen hoitajista puhe. Tämä syksyinen ajankohta viittaa aasiasta tuotuihin marjanpoimijoihin, joita lappaa pikku bussillinen paskomaan metsiin. Meidänkin metsässä olivat jotain säälittävää nuotiota koittaneet pitää. Nyt kun hirvestys alkoi niin voi olla, että harhaluoti löytää jonkun niistä.

03.10.2021 04:27:13
#505352 [+-] Piilota Suosittele

>>505334
Ne punaset liivit päälle jos siellä metsästetään. Hirvi ei näe edes sitä kirkkaan oranssia, ja se nyt auttaa ainakin vähäsen.

Sanotaan että aasialaiset tulee ja pöllii meitin marjat, vitut, niistä kerätään ihmisvoimin ehkä prosentti.

[ 7 viestiä | ]