Grumpy apple Grumpy apple
The Exam - Mr. Bean (OV) The Exam - Mr. Bean (OV)
bileet bileet
Windows Windows
Jhnna want to have some fun :) Jhnna want to have some fun :)
Pyramidi Pyramidi
Äkkiä piiloon Äkkiä piiloon
Mannspreading Mannspreading
Viinaministeri Viinaministeri
Jumalan suunnitelma Jumalan suunnitelma
ihania naisia ihania naisia
onko pakko huutaa onko pakko huutaa
Tykkään pakkausmuroista! Tykkään pakkausmuroista!
Maailman kaunein runo Maailman kaunein runo
Näki iloista unta :3 Näki iloista unta :3
Sekasikiöiden sadut Sekasikiöiden sadut
Ansa = biletissi Ansa = biletissi
Piilokuvia (ratkaisut, spoilers) Piilokuvia (ratkaisut, spoilers)
Suddenly Vivamort! :3 Suddenly Vivamort! :3
Negers gonna neger Negers gonna neger
mitä helvettiä :DD mitä helvettiä :DD
Jännäjuttuja osa I Jännäjuttuja osa I
Nukut lattialla tämän yön :3 Nukut lattialla tämän yön :3
nyt on tunee :3 nyt on tunee :3
 952 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 05.10.2021 08:47:47
[ + 3 | ]

Ruotsalaiset opiskelee ruotsia duolingon avulla hmm

[57140] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [828x824] [] []
tiedosto.jpg

duolingo

 · 

ruotsi

(146)
05.10.2021 08:59:22
#505826 [+5] Piilota Suosittele

>>505824
Olin 2007 Södertäljessä töissä ja siellä oli joku suomalainen kaveri, joka oli muuttanu sinne jo 60-luvun lopussa. Itki ku oli otettu tulkkauspalvelut pois ja ei voinu enää käydä märisemässä sosiaalissa. Jotenki mietin, et kuinka voi asua 40 vuotta maassa ja skipata kielenopiskelu kokonaan...

05.10.2021 13:56:46
#505848 [+7] Piilota Suosittele

>>505826
0 kunnioitusta uutta kotimaataan kohti. Sitten jotkut 10v+ suomessa asuvat neekerit jotka ei vieläkään osaa suomea 3 sanaa enempää ihmettelee kun niitä ei kunnioiteta.

06.10.2021 01:18:15
#505976 [+-] Piilota Suosittele

Oiskohan taustalla muutaman päivän takainen uutisointi suomalaisista surkeina integroitujina espanjaan. Siellä ne raiskaa, pahoinpitelee, ryöstää, murhaa, pieksee puolisoaan.... ei kun siis ei mitään noista, vaan ovat laiskoja opettelemaan espanjaa.

[ 5 viestiä | ]