Otan kakkosta! Bitte! Otan kakkosta! Bitte!
Kuvaotokset #36 (maanantain multipost) Kuvaotokset #36 (maanantain multipost)
hauskaa hauskaa
Iida takkaapäin Iida takkaapäin
Fuck this gay Earth Fuck this gay Earth
joku vittu saatana joku vittu saatana
abc abc
kiinaa kiinaa
Shiro siirtyy talvitakista kevätkuosiin :3 Shiro siirtyy talvitakista kevätkuosiin :3
2d vitsi 2d vitsi
Ylös! >:3 Ylös! >:3
he never scored he never scored
wPaint wPaint
Hakurein neito Reimu Hakurein neito Reimu
Tinder Surprise! Tinder Surprise!
Onpa hyvä että totuus tuli ilmi Onpa hyvä että totuus tuli ilmi
Ei vittu mihin tää maailma on menossa Ei vittu mihin tää maailma on menossa
Amerikkalainen itsevarmuus kiteytettynä Amerikkalainen itsevarmuus kiteytettynä
Kissakuvia ja -gifejä Kissakuvia ja -gifejä
Kun väittelen itseni kanssa Kun väittelen itseni kanssa
Helvetin hiki HD gif Helvetin hiki HD gif
Bettie Bettie
Oispa suomen posti yhtä tehokas Oispa suomen posti yhtä tehokas
Tom of glom Tom of glom
 1 569 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.87 MB, 1 tiedosto, 09.10.2021 21:10:25
[ + 2 | ]

Nuoripari rannalla

[57263] [jambouimassa.mp4] [1.87 MB] [368x656] [] []

jambo

 · 

neekeri

(1401)  · 

uimaranta

(5)
09.10.2021 22:00:31
#506804 [+5] Piilota Suosittele

No varmaan hyvä homma niin kauan kun Jambo pysyy kotimaassaan ja mamma saa viihdykettä lomillaan.
Paska homma siinä vaiheessa kun mamma ja Jambo menee naimisiin + muuttavat mamman kotimaahan, missä Jambo oleskeluluvan / kansalaisuuden saatuaan nostaa kytkintä mamman kanssa solmitusta avioliitosta ja rupeaa pyörittämään nuijaansa alaikäisissä blondeissa.
Mamma puolestaan lähtee surun murtamana uudelle lomalle ja löytää jälleen rakkauden n.30v ahmedista and here we go again.

10.10.2021 01:46:21
#506860 [+1] Piilota Suosittele

>>506858
ootko homo saanu bannit vai miks sonjailet. kertoo kyllä paljo ihmisestä jos saa bannit tai puhuu kolmannessa persoonassa yleisellä nimimerkillä. hommaa pallit nyyppä.

11.10.2021 15:46:42
#507189 [+-] Piilota Suosittele

Kyrpä pystyssä valkoinen merinorsu ylös merestä :D ei vittu, kyllä mulla laskis aika nopeasti jos tuollaisen valaan näkisi livenä alasti noin läheltä.

[ 5 viestiä | ]