Gone with the wind: gibes mohneys edition Gone with the wind: gibes mohneys edition
Bayonetta Bayonetta
Malloyn sisarukset Malloyn sisarukset
Per-setä Per-setä
Kylläpä sopan keittivät... Kylläpä sopan keittivät...
Ihana nainen Ihana nainen
Älä kyseenalaista kuningas valopäätä Älä kyseenalaista kuningas valopäätä
Moscow Vice Moscow Vice
rc autoilua rc autoilua
Taksirenki Husu Taksirenki Husu
Huvinsa kullaki Huvinsa kullaki
Opintolaina Opintolaina
taxi files taxi files
Videokokoelma Videokokoelma
Hyi vittu... Hyi vittu...
Antaa lasten leikkiä Antaa lasten leikkiä
Repon lempikolikot: Jeesusfollis Repon lempikolikot: Jeesusfollis
Monskuulle, jos kelpaa Monskuulle, jos kelpaa
Abortti. Abortti.
Lisääki sai ottaa... Lisääki sai ottaa...
Fin Diesel Fin Diesel
Puhelimen tarkistus Puhelimen tarkistus
Neukkulan vika juhlamarssi Neukkulan vika juhlamarssi
Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4) Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4)
 888 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.19 MB, 1 tiedosto
10.10.2021 22:27:15
[ + 2 | ]

4x Pepperoni

[57297] [0.png] [1.19 MB] [960x433] [] []
0.png

koti-pizza

 · 

pepperoni

 · 

quadro

 · 

4x suolaista

10.10.2021 23:07:01
#507074 [+3] Piilota Suosittele

Kyllä tuonne ainakin 1 jauheliha olisi pitänyt pohjalle laittaa. Pepperonia onkin sitten tuollain semi-ok:sti nyt. Aina voisi tietysti yhden lisäkierroksen vielä sitäkin ottaa.

10.10.2021 23:13:47
#507080 [+-] Piilota Suosittele

>>507077

Itse menen yleensä tuplajauheliha, pepperoni ja aurajuusto -linjalla. Jos on 5 täytettä, niin sitten toinen pepperonikin.

Joskus ennen muinoin tuli salamia otettua yhdeksi täytteeksi, mutta joissain ählämipaikoissa salami on jotain kuivatettua rustoista koiraa ja aivan hirveätä, niin on tullut sitten yllätysten minimoimiseksi jätettyä salami pois kokonaan.

10.10.2021 23:16:38
#507081 [+-] Piilota Suosittele

>>507080 MIetin kyllä tripla-pepperoni-aura-comboa kanssa :D Jaihan sillä Koti-Pizzasta otin, että saa varmasti oikeaa pepperonia, eikä tavan metua. Äkisti kuulostaa kamalalta, mut ei tuota karvakäsiversiona pystyisi vetämäänkään :D

11.10.2021 15:02:05
#507169 [+-] Piilota Suosittele

Tilaa vaa pizzan ilman täytteitä eli juustopizzan, ja viskelee ite puol pakettia noita tonne sekaan. Tarvi vittu 18€:tä moisesta maksaa.

12.10.2021 12:01:06
#507376 [+-] Piilota Suosittele

>>507290
12.90e

Ei se niin paha perhepizzasta ole. Tuo ei näytä siltä.

Paras pizzeria veloittaa perhepizzasta jo vähintään 16€, 4-5 täytteellä jotain 20€. Hinnat ovat kaksinkertaistuneet samassa paikassa 20 vuodessa.

Maksan kyllä kun yleensä pojille tilaan, ja jos alta 30min, maksan myös tippiä. He tietävät tämän.

[ 10 viestiä | ]