Mitä saisi olla... Mitä saisi olla...
Munien syntymä Munien syntymä
Ihana nainen Ihana nainen
salahuone salahuone
og wlizer portaus nappulaan og wlizer portaus nappulaan
Tyttöjen pissamakin ovi jäi auki... Tyttöjen pissamakin ovi jäi auki...
mee töihin mee töihin
Muodollisesti pätevä Muodollisesti pätevä
Ihanan tiukkaa Ihanan tiukkaa
Sumatralainen rotta-apina Sumatralainen rotta-apina
Teputusta Teputusta
Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew) Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew)
Ihmekös tuo jos on ainoa lajissaan Ihmekös tuo jos on ainoa lajissaan
Korvatunturin uudet apulaiset Korvatunturin uudet apulaiset
😘💞 😘💞
Muistakaa harjata hampaita kaksi kertaa päivässä! Muistakaa harjata hampaita kaksi kertaa päivässä!
Rasismin toimitusjohtaja Rasismin toimitusjohtaja
Raivo Helminen Raivo Helminen
Kuvakommentti Kuvakommentti
hyvä trikki hyvä trikki
Päätöntä meininkiä Päätöntä meininkiä
Röli apu apustaja Röli apu apustaja
Pärisee Pärisee
Deal with it!!! Deal with it!!!
 767 näyttökertaa, 8 viestiä, 4.33 MB, 1 tiedosto, 14.05.2018 16:35:02
[ + 2 | ]

Dappelu :3

[11914] [received_369432193567031.mp4] [4.33 MB] [352x288] [] []

14.05.2018 18:13:07
#56580 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi en enää ole reiluun 15vuoteen asunut tommosen paskasakin naapurissa. Hämeenlinnan jukola (lempinimi kosovo) sahratie 3-5, 12-16h känni ääliöiden, sekakäyttäjien ja nistien huutoa ja mölyä joka päivä. Oli turvaton ja samaan aikaan turvallinen lähiö kun poliisit ajo lähiössä koko ajan rinkiä ja välillä lähes päivittäin kävivät haku tai ojennus keikalla naapurustossa.

15.05.2018 02:03:08
#56688 [+-] Piilota Suosittele

"Kyllä yks mies pihalle lähtee... Vaikka pienemmästäkin torpasta" Hienoja viisauksia. Yritti kuitenkin kun joskus kuullu muttei ymmärtäny miten sananlaskut toimii.

12.06.2020 03:34:30
#353443 [+-] Piilota Suosittele

Nii'in. Näin se lähtee homojutuista kiinnostuneilla perseen rassaajilla, mutta sitten tuleeki yht'äkkiä mieleen että ei se nyrkki kuulukkaan perseeseen vaan toisen leukaperään. Sitten ollaankin Ilta-Lehdyköiden kakkosuutisena, että känniset homppelit piti vähän esileikkiä, mutta eivät päässeet yhteisymmärrykseen siitä, että kumpi fistaa kumpaa. Sitten tuli raatoja ja viiden vuoden loma valtion kustantamana. Tuommoset ku näkee menevän johonki erämaakämppään niin ei muuta ku pölli oven eteen ja tuikkaa tuleen. Säästyy kaikkien aikaa ja vaivaa.

[ 8 viestiä | ]