Pulu Pulu
puolalainen tuhoamisleiri puolalainen tuhoamisleiri
Pupu Tupuna tapaa Mirrin Pupu Tupuna tapaa Mirrin
Tunnelmallista II Tunnelmallista II
Börh pahoitti mielensä >:3 Börh pahoitti mielensä >:3
Hyväksyn tämän laatikon :3 Hyväksyn tämän laatikon :3
Zanuff The Butcher 1/3 Zanuff The Butcher 1/3
Prosessityöskentelyn vaihtoehdot Prosessityöskentelyn vaihtoehdot
doctor dick doctor dick
vavva apu vavva apu
let it rip let it rip
marioo marioo
Dyslexia cat - "are you chitting me?" Dyslexia cat - "are you chitting me?"
Kerrankin telkkarista tulee jotain mielenkiintoista :3 Kerrankin telkkarista tulee jotain mielenkiintoista :3
:3 :3
kohti ääretöntä ja sen yli! kohti ääretöntä ja sen yli!
Pyhä Madonna ja lapsi Pyhä Madonna ja lapsi
How to ystävänpäivä How to ystävänpäivä
Ei sovi ei mahu Ei sovi ei mahu
Mutsin dildo juuttunut hihaan Mutsin dildo juuttunut hihaan
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Hymy huuleen Hymy huuleen
Mikäs tästä saksankielisestä animaatiosta tuleekaan mieleen? Mikäs tästä saksankielisestä animaatiosta tuleekaan mieleen?
Usko Usko
 766 näyttökertaa, 8 viestiä, 4.33 MB, 1 tiedosto
14.05.2018 16:35:02
[ + 2 | ]

Dappelu :3

[11914] [received_369432193567031.mp4] [4.33 MB] [352x288] [] []

14.05.2018 18:13:07
#56580 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi en enää ole reiluun 15vuoteen asunut tommosen paskasakin naapurissa. Hämeenlinnan jukola (lempinimi kosovo) sahratie 3-5, 12-16h känni ääliöiden, sekakäyttäjien ja nistien huutoa ja mölyä joka päivä. Oli turvaton ja samaan aikaan turvallinen lähiö kun poliisit ajo lähiössä koko ajan rinkiä ja välillä lähes päivittäin kävivät haku tai ojennus keikalla naapurustossa.

15.05.2018 02:03:08
#56688 [+-] Piilota Suosittele

"Kyllä yks mies pihalle lähtee... Vaikka pienemmästäkin torpasta" Hienoja viisauksia. Yritti kuitenkin kun joskus kuullu muttei ymmärtäny miten sananlaskut toimii.

12.06.2020 03:34:30
#353443 [+-] Piilota Suosittele

Nii'in. Näin se lähtee homojutuista kiinnostuneilla perseen rassaajilla, mutta sitten tuleeki yht'äkkiä mieleen että ei se nyrkki kuulukkaan perseeseen vaan toisen leukaperään. Sitten ollaankin Ilta-Lehdyköiden kakkosuutisena, että känniset homppelit piti vähän esileikkiä, mutta eivät päässeet yhteisymmärrykseen siitä, että kumpi fistaa kumpaa. Sitten tuli raatoja ja viiden vuoden loma valtion kustantamana. Tuommoset ku näkee menevän johonki erämaakämppään niin ei muuta ku pölli oven eteen ja tuikkaa tuleen. Säästyy kaikkien aikaa ja vaivaa.

[ 8 viestiä | ]