Kun ummetus iskee Kun ummetus iskee
Psykoosit kahvitauolla Psykoosit kahvitauolla
Mietelause Mietelause
Zansatsu Ponytail 1/4 Zansatsu Ponytail 1/4
Hiuko Hiuko
Aikuisten murot Aikuisten murot
luolaston käyttäjien lampaat. luolaston käyttäjien lampaat.
Kyllä nousee! Kyllä nousee!
Sanaleikki Sanaleikki
Aatu-setäkin rakastaa loleja Aatu-setäkin rakastaa loleja
Gondola Kalevan mailla Gondola Kalevan mailla
Zansatsu Ponytail 3/4 Zansatsu Ponytail 3/4
Hän vaikuttaa hermostuneelta Hän vaikuttaa hermostuneelta
lörs lörs
lets party lets party
L. Ron Hubbard mittaa tomaatin kipukynnystä L. Ron Hubbard mittaa tomaatin kipukynnystä
English longbows English longbows
Animehomo-tytyilijöiden ERP Animehomo-tytyilijöiden ERP
Mummo teki ja säästi Mummo teki ja säästi
Matematiikkaa Matematiikkaa
luolaston käyttäjien bmx pyörät. luolaston käyttäjien bmx pyörät.
Diskoteekissa Diskoteekissa
Pojat hommissa Pojat hommissa
"Erinomaista toveri" "Erinomaista toveri"
 768 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 24.08.2024 20:03:48
[ + 4 | ]
👑 Plussatuin 24.08.2024.

sinpuka

[72751] [nimetonsimpukka.jpg] [0.2 MB] [1242x688] [] []
nimetonsimpukka.jpg

24.08.2024 20:41:19
#643462 [+2] Piilota Suosittele

Ämmä oli joku "Myyri Sysivesi" kaikennäköstä paskaa ne nykyään palkkaa moiseen, oli ihan nistin näköinen.

25.08.2024 00:42:38
#643496 [+1] Piilota Suosittele

No ei oo turha, niistä voi löytyä helmiä. Mut joo, norpan sais ainakin ampua, aiheuttaa kalastajille harmaita hiuksia ja liito-orava, ne sen vois pitää koska sille saa huutistella aika-ajoin kuinka on menny taas jonkun moottoritien kustannusarviot 30miljoonaa yli koska liito-oravien aluetta.

25.08.2024 12:17:05
#643547 [+2] Piilota Suosittele

Ei ole kovin ammattitaitoinen se kuski ollu muutenkan kun on ylipäätään väärin ylittäny sitä jokea. Jokeenhan menee nyt ajourat ja kaikki paska valuu nyt niitä pitkin jokeen sateella ja lumien sulaessa. Joen ja ison ojan ylitys reittihän pitää tukea kuitupuulla niin että se penkereeseen ei painu ajouria. Hakkuualue on kainuun korvessa niin ovat varmaan aatellu että ei tänne tule kukaan kattelee.

25.08.2024 15:05:46
#643556 [+2] Piilota Suosittele

>>643547
Mä ymmärtäisin jos kyseessä on joku suviuuno joka ei tiennyt mitä teke, mutta jos tää sankari vielä soitti esimiehelleen niin siinä vaiheessa otti kyllä vastuun itelleen. Kuski oli kusipää, sitä ei nyt tässä muuta mikään. Ihmetyttää kovin nää "No mut jotku vitu simpukat?" jos todella on hyvin uhanalaisesta lajista kyse.

Ulkomailla ei voi juoda vettä edes kraanasta, Suomessa voi juoda vaikka purosta. (kärjistetysti mutta tajuaa pointin)

25.08.2024 16:13:24
#643560 [+2] Piilota Suosittele

>>643556 Joo kyllä kuski on tiennyt mitä tekee. Stora Ensokin on semmonen lafka että se vaatii mettäkonekuskeilta metsäalan luonnonhoitokortin suorittamista. Mut se voi tietty olla että jos on tullut ylemmältä taholta että sinähän ajat siitä niin sit on eriasia mutta tuskin näin on ollut koska kuskin asenne ollut muutenkin aika paskaa.

25.08.2024 16:15:26
#643561 [+2] Piilota Suosittele

>>643560
Jep, toki asia on kesken. Arvostan suuresti jos Stora Enso korvaa, sekä tekee jatkosuunnitelman alueelle että mites tästä eteenpäin? Jos kiistävät vastuun ja ovat mulkkuja niin osake kyllä lähtee laskuun

[ 12 viestiä | ]