Liftarit Liftarit
Väkivaltaiset videopelit Väkivaltaiset videopelit
Näin lähtee puoli sekkaa kilometrille Näin lähtee puoli sekkaa kilometrille
Söi lehtikaalia kerran Söi lehtikaalia kerran
perhanan hyppykaloja juomamukissa :3 perhanan hyppykaloja juomamukissa :3
motivaatio motivaatio
Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa
iine on vakooja iine on vakooja
Rötv :3 Rötv :3
solid snake solid snake
Mahtoiko olla liukasteet valmiina Mahtoiko olla liukasteet valmiina
noo,noo noo,noo
Hello, Im Matti from Finland Hello, Im Matti from Finland
pag of purritos :3 pag of purritos :3
vähän hyppimisharjoituksia :3 vähän hyppimisharjoituksia :3
tuomitsevia kengännauhoja tuomitsevia kengännauhoja
Joukon näkönen pitsa Joukon näkönen pitsa
ennen kaikki oli paremmin ennen kaikki oli paremmin
spirit animal spirit animal
Afroninja Afroninja
Löyty tällanen rannalta. En tiedä mitä tekisin tälle.. Löyty tällanen rannalta. En tiedä mitä tekisin tälle..
Franklin Franklin
Paf Paf
Jalkapalloa on pelattava Jalkapalloa on pelattava
 824 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 26.06.2018 09:33:32
[ + 5 | ]

Tää sekosi ny

[14077] [12512.png] [0.12 MB] [300x300] [] []
12512.png

26.06.2018 11:48:55
#69048 [+-] Piilota Suosittele

animessa ei muuten mitään mut tämmöset sarjat ja ne fanit mitkä postaa internettiin näitä kuvia eikä pysty olemaan hiljaa asiasta on maailman ärsyttävimpiä

04.07.2018 05:12:53
#71229 [+-] Piilota Suosittele

>>69048
Voit vaihtaa virkkeesi ensimmäisen sanan paikalle melkeinpä minkä tahansa asian ja toimii varmasti! Hienoa että toit mielipiteesi esille. Se on tärkeää :)

Tosin joitakin vituttaa tollaset ulisijat jotka ulisee vaan ulisemisen ilosta, tuomatta mitään järkevää keskusteluun ulinansa lisäksi. Uliuli :D

04.07.2018 17:29:36 | 17:30:12
#71425 [+-] Piilota Suosittele

>>71229 pointti oli et animessa ei oo mitään muuta vikaa paitsi se söpöstely, vaikka suurimmalla osalla porukasta tuntuu olevan ongelmana ihan kaikki anime, esimerkiksi oon yrittäny kattoo joitain ihan perus sarjoja jotka muuten vaikuttaa ihan katsomisen arvoiselta mutta sit siinä on yks tommonen hahmo mikä pilaa koko sarjan. Ja näitä animefaneja jotka ei muusta osaa puhua kuin (söpöstely)animesta ja postailee tämmösiä screenshotteja joilla ei ole minkäänlaista todellista huumoriarvoa muille kuin toisille animefaneille, tuntuu olevan niin paljon (joo joo äänekkäin 10%). En nyt tiiä mikä sinun ongelmasi minun mielipiteeni kanssa oli, vai osuiko tuo kuvaus niin hyvin kohdallesi että loukkaannuit? Ja jos tuntuu että sinua kritisoidaan tällätavalla jatkuvasti niin kannattaa katsoa peiliin.

[ 8 viestiä | ]