Deathbulge Party: Halloween edition Deathbulge Party: Halloween edition
Reilu kalastaja :) Reilu kalastaja :)
the goyim know the goyim know
pikku janoon pikku janoon
fug :D fug :D
Good for him Good for him
Weapons of Mass Destruction Weapons of Mass Destruction
hyvät käytöstavat xD hyvät käytöstavat xD
Naiset aina valittamassa Naiset aina valittamassa
Palloilija paskaa Palloilija paskaa
Rakkaus Rakkaus
Häpeällinen juominern Häpeällinen juominern
Lokinkivittäjät Lokinkivittäjät
Juh Juh
Elä häirihe jos eijoo asijaa Elä häirihe jos eijoo asijaa
You think you do, but you don't You think you do, but you don't
Vittu et pärisee t: kismir Vittu et pärisee t: kismir
dab dab
Ruudinkeksijä Ruudinkeksijä
Pokemon Gay Pokemon Gay
test test
Ebin xD Ebin xD
Perhoset siinä lepattaa Perhoset siinä lepattaa
Peloton sotapäällikkö M'Bantuve Peloton sotapäällikkö M'Bantuve
 796 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 15.10.2021 16:23:52
[ + 4 - | ]

Tästä segregaatio alkaa

[57440] [liikunta.jpg] [0.07 MB] [834x960] [] []
liikunta.jpg

liikunta

(5)  · 

korona

(299)  · 

rokete

 · 

rokottamaton

15.10.2021 16:30:07
#508199 [+2] Piilota Suosittele

Juoksu on tehokkaampaa urheilua fyysisesti. Frisbeegolf kehittää motoriikkaa ja tyylin omaksumista. Itse en fresbeegolfista niin välitä, muutoin kuin sen muutaman kalian takia.

17.10.2021 12:30:36 | 12:32:31
#508675 [+-] Piilota Suosittele

Mulla oli skidinä sellanen ongelma et ei ollu omia hokkareita ja ne koulun jokku talvisodan aikaset paskat paino jalkaa niin et ku mä itku silmässä pyysin opettajalta vaihtoehtoista toimintaa.
No Jaskari laitto sit meikäläisen kävelemään tekojään ympäri ku muut pelaa lätkää.
Ensimmäisen kierroksen puolivälissä huomasin verkkoaidassa reiän ja otin mallia Ritolasta.
Kumma kyllä asiasta ei puhuttu enempää vaikka tää jätkä oli laittanut yhden jätkän juoksemaan Cooperin testin pyyhe lanteillaan ku sillä ei ollu verkkareita.

Tai sitte kyse oli vaan siitä et se tajusi ettei se saa mua millään kiinni jos lähtee juoksemaan mun perään mettässä.
Vähä sama ku se yks englanninopettaja joka vaan anto mun rauhassa lukea ite valitsemaani romaania.
Hiukan se sitä Salvatoren dark elf trilogyn toista osaa selaili ennenku anto sen takas ja jatkoi oppituntia asiaa enempää kommentoimatta. :P

[ 6 viestiä | ]