Helvetin hiki Helvetin hiki
Kirjallisuuden klassikot - Les Misérables Kirjallisuuden klassikot - Les Misérables
voi vitya voi vitya
Juu ei ole sama asia yhtään. Juu ei ole sama asia yhtään.
TÄTTÄRÄTÄTTÄÄ TÄTTÄRÄTÄTTÄÄ
Dreadlord apustaja Dreadlord apustaja
Kylo Ren-chon :3 Kylo Ren-chon :3
Päivittäinen koirakuva :3 Päivittäinen koirakuva :3
Olikin huisin hauskaa Olikin huisin hauskaa
Kuvaotokset #8 Kuvaotokset #8
Akari Akari
Jäkälä-Saruman Jäkälä-Saruman
yamero yamero
roope roope
Tyhmä samuraisoturi! Tyhmä samuraisoturi!
Fun things are fun Fun things are fun
Se on loppu nyt (vai onko?) Se on loppu nyt (vai onko?)
Yui ei välttämättä halua Yui ei välttämättä halua
Kirahvi viimeistelty Kirahvi viimeistelty
knokles knokles
UGANDAN ANGEL UGANDAN ANGEL
Alikäytetty kuvakommentti ;__; Alikäytetty kuvakommentti ;__;
perhoset vapaaksi perhoset vapaaksi
Cards Against Humanity Bullshit Unboxing Cards Against Humanity Bullshit Unboxing
 905 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.26 MB, 1 tiedosto, 16.10.2021 04:11:20
[ + 1 - | ]

Marc Martel on mun sieluelukka


queen

(23)  · 

imitaattori

 · 

marc martel

17.10.2021 00:31:13
#508616 [+-] Piilota Suosittele

>>508605
Toki siihen aikaan aidsista ei juuri vielä tiedetty ja sitä muutenki pidettiin pitkän aikaa vaan homojen tautina. Ettei ollu jopa niin, että hetikohta kuoleman jäläkeen markkinoille tuli ekat hiv-lääkkeet. Ei ihan ehtiny mukaan niitä testaamaan, mutta semmosta se elämä aina välillä on. Saatiin sentään hienoa musiikkia joita kuunnellaan vielä vuosikymmenienkin päästä edelleen samalla innolla ympäri maalimaa.

17.10.2021 02:29:51
#508633 [+-] Piilota Suosittele

>>508621
Mää sain 90-luvun puolivälissä tartunnan ku olin kierroksella ryssän maalla. Alaku oli aika ankeaa, mutta ihan hyvin ne tropit pelas jo sillon. Vieläkin pitää aamuyöstä ottaa pilleri, mutta en oo ainakaan kovin montaa asiakasta saanu tartutettua itte. Hyvä ystäväni Stephen Fry muuten tekas pienen dokkarin aidsista ja siitä miten brittiläisessä alakulttuurissa jopa harrastettiin semmosta, että homot gängbängäs toisiaan perseeseen, siis ne joilla jo oli hiv, ja sitten perseeseen vielä laitettiin tulppa että saivat maksimoitua tartuntamahdollisuuden saada "kuolla kauniina ja nuorina". Not for giggles, for reals. Check it out.

17.10.2021 11:13:44
#508654 [+-] Piilota Suosittele

>>508591
Olen kuullut asiasta ennenkin. Ja harmi, et sairastui ja poistui ns. liian aikaisin. Oikeastaan ainoa artistis, jonka poismeno jollaon tavalla heilautti mua. Johtu varmaan iästä ja siitä, et tuli aika yllättäin. Ei noista asioista silloin puhuttu missään sileen isommin. Toki HIVistä puhuttiin, mutta ei silloin revitelty jonkun yksilön kohtalolla...

18.10.2021 22:12:15
#508982 [+-] Piilota Suosittele

>>508920
En rehellisesti etes tienny, että se on jo lopettanu hengittämisen. Muistan vaan nähneeni jotain lööppejä missä sen kuolemasta tehtiin potilaan innostuksen saattelemaa sirkusta.

[ 13 viestiä | ]