Yle propagandaa taas 20. Yle propagandaa taas 20.
Sons of a.. Sons of a..
De ja vu De ja vu
Juuh elikkäs Pasta Carbonara Juuh elikkäs Pasta Carbonara
Pekka Virta Pekka Virta
Gängsta kovis Gängsta kovis
Paras natsi Paras natsi
leikkikaverit leikkikaverit
Pippelin kaipuu Pippelin kaipuu
Viemäri Viemäri
2020-luvun wehrmacht 2020-luvun wehrmacht
Kivenpyörittäjän kylä - Jalmari Pesosen ja kuoleman keskustelu Kivenpyörittäjän kylä - Jalmari Pesosen ja kuoleman keskustelu
Chill Chill
tervetuloa eestiin tervetuloa eestiin
True nudist True nudist
Hyvä ehdokas vkk:lla 😁 Hyvä ehdokas vkk:lla 😁
ihana nainen ihana nainen
norsukivääri norsukivääri
Ano pitää omiakin juttujaan paskana Ano pitää omiakin juttujaan paskana
Koira Koira
Videotyöhakemus Videotyöhakemus
onnellinen isä onnellinen isä
Olen Husin valtuustossa! Olen Husin valtuustossa!
Suunta-aivo Suunta-aivo
 776 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 21.10.2021 19:41:22
[ + 7 - | ]

Totuus on rasismia!

[57644] [cciek.jpg] [0.16 MB] [736x833] [] []
cciek.jpg

21.10.2021 20:13:26
#509582 [+-] Piilota Suosittele

Mielenkiintoista. Liettualaiset jäävät latvialaisista ja virolaisista melko paljon.

Mielenkiintoista. Somalia ei ole viimeinen. Haitikin jää taakse. Tätä ei olisi uskonut.

21.10.2021 20:16:38
#509583 [+3] Piilota Suosittele

Valkoinen länsimaalainen määrittelee afrikkalaisen maan keskimääräisen äo:n päättelemällä sen viereisten maiden keskimmääräisestä äo:sta, joka taas on päätelty liian pienestä otannasta. Kuulostaa älykkäältä!

21.10.2021 20:35:46
#509586 [+2] Piilota Suosittele

>>509583
Enemmän on kyse siitä, että älykkyyttä on monenlaista. Testeissä mitataan päättelykykyä sellaisissa kontekstissa, ettei perus neekerillä ole sellaiseen minkäänlaista oppia tai edes hirveästi tarvetta. Toisaalta, jos tuonne Kongon suuntaan Afrikkaan heittää perus Pentin Kuortaneelta ja saanoo, et selviydy, niin voi käydä melko huonosti.
Enemmän mielestäni älykkyydestä kertoo se, miten omaa tietämystään käyttää...

21.10.2021 21:16:44
#509592 [+-] Piilota Suosittele

toi iq missä on harmaata varmaan tarkottaa sitä että on niin viisasta porukkaa että mittataulukko ei riitä sen mittaamiseen

[ 13 viestiä | ]