Eiliset läskeilyt saatana Eiliset läskeilyt saatana
ota närästykseen ota närästykseen
N-sana N-sana
Ketä omistaa kaikki ulkomaan uutislähteet? Ketä omistaa kaikki ulkomaan uutislähteet?
Sittari Sittari
Luottamus kohillaan Luottamus kohillaan
pako työmaalta pako työmaalta
Fingerpori: punavihreä Fingerpori: punavihreä
Tampereella on tilanne päällä 🤣 Tampereella on tilanne päällä 🤣
SS market SS market
Fasismi ja vapaus! Fasismi on vapauden aate Fasismi ja vapaus! Fasismi on vapauden aate
Bitchface Bitchface
Neekeri neekeri neekeri neekeri ja moka Neekeri neekeri neekeri neekeri ja moka
turreja turreja
Kristityt ovat jumalan valittua kansaa. Ei juutalaiset Kristityt ovat jumalan valittua kansaa. Ei juutalaiset
anal digital anal digital
Katti katteilee Katti katteilee
Amerikkalaiset ovat oma rotu ja etnisyys Amerikkalaiset ovat oma rotu ja etnisyys
Huono muisti. Huono muisti.
Sankari Rittenhouse vältti tuomion Sankari Rittenhouse vältti tuomion
Beseech - Gimme Gimme Gimme (ABBA cover) Beseech - Gimme Gimme Gimme (ABBA cover)
Demarit Demarit
ihana nainen ihana nainen
N-sana N-sana
 791 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.17 MB, 2 tiedostoa, 25.10.2021 19:11:39
[ + 6 - | ]

Sama uutinen, toinen YLE:n. Arvaa kumpi..

[57808] [20211025_191047.jpg.png] [0.06 MB] [930x340] [] []
20211025_191047.jpg.png
[57807] [20211025_191049.jpg.png] [0.11 MB] [1004x639] [] []
20211025_191049.jpg.png

yleisradio

(64)  · 

propaganda

(106)
25.10.2021 20:17:38
#510677 [+2] Piilota Suosittele

>>510663 YLE ei julkaise myöskään mitään kiusallisia uutisia jotka saattaisivat haitata "Meillä on unelma™" sanomaa tai jos uutinen julkaistaankin jätetään siitä "turhat / kiusalliset" yksityiskohdat pois.
Onneksi meillä on vastuullista journalismia joka tuuttaa samaa tuubaa eri kanavilla ja huolehtii "oikeista" mielipiteistä, ehkä kohta jo ajatuksistakin kun huolehditaan jo ala-aste ikäisten media lukutaidosta ja opetetaan että hs, yle jne ovat "luotettavia medioita".

25.10.2021 20:26:34
#510679 [+4] Piilota Suosittele

>>510677

Usein olen joutunut kaivamaan esim. ruotsia koskevia uutisia ulkomaisista sivuista. Suomessa jostain syystä ei kerrota kaikkea. Syy on juurikin tuo "Meillä on unelma".

25.10.2021 21:05:03
#510704 [+2] Piilota Suosittele

>>510679 Sama koskee ranskaa, saksaa, tanskaa koskevia uutisia.
Eihän se ole uutisoinnin arvoista kun yhdessä yössä palaa muutama talo, n.40 autoa ja loukkaantuu alle 10 poliisia, tai se että työtään tehneitä palomiehiä on heitelty kivillä ja pulloilla tai että ambulanssi tuhotaan ja ryöstetään jonkun porukan toimesta.
Sittenkin jos jotain uutisoidaan niin antifa ja tietyt vasemmisto anarkistit ovat hs:n mukaan oikeisto radikaaleja ym musta on valkoista ja valkoinen mustaa uutisointia jota ei vahingossakaan oikaista vaan ennemmin artikkeli katoaa kuin totuus tuodaan esiin.

[ 6 viestiä | ]