Evoluutio Evoluutio
Profeetta Profeetta
suomen todellinen historia suomen todellinen historia
Miten tuokin on onnistunut Miten tuokin on onnistunut
Hmm... Hmm...
Zyskowicz Zyskowicz
HOME - Twisted Light HOME - Twisted Light
"Otetaan Ruotsista mallia" "Otetaan Ruotsista mallia"
Mopoautojengi Mopoautojengi
jonnet ei muista nettikettiä jonnet ei muista nettikettiä
jos ootte miettiny voiko hanurilla saada pillua nii vastaus on? jos ootte miettiny voiko hanurilla saada pillua nii vastaus on?
Merietana juksuttaa Merietana juksuttaa
Smoking hot pussy Smoking hot pussy
Nanoteknologiaa Nanoteknologiaa
The Salacious Adventures of Sir Pelvis Johnwood The Salacious Adventures of Sir Pelvis Johnwood
Seijalla on asiaa Seijalla on asiaa
PLÄRRRRRRRRR!! PLÄRRRRRRRRR!!
Ajatuksia Ajatuksia
Tapahtui labrassa Tapahtui labrassa
Tarinassa on ruotsalainen viikingi Tarinassa on ruotsalainen viikingi
Vihaajat vihaa mutta Jeesus ratsastaa Vihaajat vihaa mutta Jeesus ratsastaa
menetetyt 500 euroa menetetyt 500 euroa
Mielikuvitus Mielikuvitus
Empire Perse :D Empire Perse :D
 603 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.45 MB, 1 tiedosto, 29.04.2022 12:25:52
[ + 4 | ]

Yle propagandaa taas 32.

[64031] [Screenshot_20220429-122511_Twitter.jpg] [0.45 MB] [1080x1374] [] []
Screenshot_20220429-122511_Twitter.jpg

yleisradio

(64)  · 

propaganda

(106)
29.04.2022 14:06:18 | 14:07:23
#567034 [+6] Piilota Suosittele

...Ja sit voisit lopettaa myös näiden täysin asiayhteydestään irrotettujen, yleensä toisen käden tietoihin perustuvien ja täysin epähauskojen kuvakaappausten postaamisen. Kenen kuvittelet oikeasti hyötyvän siitä, että lähetät näitä Luolastoon? Olisit edes lähettänyt koko alkuperäisen artikkelin, niin ihmiset olisivat voineet itse lukea sen ja päätellä, mitä Rönkä mahdollisesti ajoi takaa kommentillaan.

https://yle.fi/uutiset/3-12393521

...Mutta tietysti ymmärrän, että kokonaisten juttujen lukeminen on keskivertopersulta liikaa vaadittu :3

29.04.2022 14:42:10
#567044 [+4] Piilota Suosittele

>>567041 Löytyyhän se? Juuri siksi on hyvä lukea koko artikkeli eikä vain postata kuvakaappausta jonkun muun siitä poimimasta yksittäisestä virkkeestä, jonka Suomea vihaavat putinistit (ja näköjään myös heitä tukevat hyödylliset idiootit) kuvittelevat nakertavan uskoa isänmaahan ja sen instituutioihin.

(Onneksi suurin osa suomalaisista on kuitenkin niin hyvin koulutettuja, että olemme tunnetusti aika vastustuskykyisiä propagandalle, mutta valitettavasti pieni joukko älykkyydeltään keskimääräistä selvästi alhaisempia - mutta sitäkin äänekkäämpiä - yksilöitä joutuu huijatuksi.)

29.04.2022 14:45:21
#567045 [+1] Piilota Suosittele

>>567034 ei se ainakaan mun silmissäni paremmaksi muutu irrottamatta.
"Toivon mitä hartaimmin, että julkinen kansalaiskeskustelu lopetettaisiin. Vaikka kuvittelisit, että sinulla on järkevää sanottavaa, sinulla ei ole. Jos sinulla nimittäin olisi, sinua haastateltaisiin varsinaiseen artikkeliin. Jos tämä on elitismiä, olen mielelläni elitisti."

29.04.2022 14:52:26
#567049 [+2] Piilota Suosittele

>>567045 Jos kerran luit artikkelin, kerro toki myös (mielellään omin sanoin ja pohdiskelevasti), mikä mahtoi alun perin saada toimittajan toivomaan tällaista varsin erikoiselta kuulostavaa asiaa :3

29.04.2022 16:30:06
#567070 [+1] Piilota Suosittele

>>567050 ihmettelen myös tätä miten Putin hyötyy siitä. Jos joku oikeasti luulee, että ryssätrollit saa jonkun sisällissodan aikaiseksi kirjoituksillaan nettiin tai muussa yhteydessä on yhtä foliohattu kuin nämä 5g mörköä pelkäävät

29.04.2022 16:41:12
#567072 [+-] Piilota Suosittele

keskustelu sinänsä olisi okei
ongelma on nyt vaan että olemme unohtaneet miten se tehdään ja osaamme enää vittuilla ja tapella
ja siihen aika on harvinaisen huono

29.04.2022 20:14:33 | 20:15:14
#567125 [+2] Piilota Suosittele

>>567070
>>567112

Suomenkin sisällissota alkoi pitkään jatkuneesta vastakkainasettelusta, mitä ryssätrollitkin yrittää tehdä postauksillaan, mutta niitä on onneksi estetty aktiivisesti eri alustoilta

30.04.2022 00:26:51
#567176 [+-] Piilota Suosittele

>>567147 tämä ei silti sulje pois sitä, että ollaan eu:n toimesta sensuroimassa ihmisten puheita, jos ne ei osu omaan agendaan. Mikä on väärin. Ihmiset on aina ollut erimieltä asioista. Muutamat ryssätrollit ei todellakaan tee mitään sisällissotaa, jos sitä pelätään. Ja Donald Trumpin valinnassa ei ollut venäjähybridi sota vaikutteita. Oli vain tyytymättömiä ihmisä hallintoon.

30.04.2022 04:28:04
#567289 [+1] Piilota Suosittele

>>567049
Pohdiskelevasti? Voinko ohittaa pohdiskelun samalla tapaa, kuin kyseinen kolumnistikin teki, ja päätellä "väärää mieltä" olevien vaientamisen olevan tärkeintä, kuten kolumnistikin päätteli?

30.04.2022 10:48:39
#567323 [+1] Piilota Suosittele

>>567176 Ketkä on sensuroimassa? Yleensä vassarit ja muut neuvostoliitto mieliset. Anteroki tääl ei oo yhtään tuominnut sananvapauden rajoittamista vaan aina vääntää keskustelun että alustoilla on oma valta tehdä mitä huvittaa.

>>567178 Pelkääminen on luonnollista. Sinä et ole yli-ihminen.

[ 19 viestiä | ]