Paskalakit seikkailee Paskalakit seikkailee
Ihana nainen Ihana nainen
saamelainen saamelainen
Vuorokauden luovin aika :3 Vuorokauden luovin aika :3
Pirkka Nykänen Pirkka Nykänen
tytöt vähän paukuttelemassa tytöt vähän paukuttelemassa
meidät on korvattu meidät on korvattu
koronabileet 2 koronabileet 2
xev bellinger 2 xev bellinger 2
ghostbusters ghostbusters
Tanssivat ryssät Tanssivat ryssät
vorest gump vorest gump
5g karanteeni valvoja 5g karanteeni valvoja
kana riisi hässäkkä munalla kana riisi hässäkkä munalla
kusinen katti kusinen katti
herrasmies spörde herrasmies spörde
suklaa suklaa
sohva sohva
Mielialasi :3 Mielialasi :3
jälkiruokia jälkiruokia
Ostin uusimman Geforcen Ostin uusimman Geforcen
shit happens shit happens
hammastahna hammastahna
Win the Race Win the Race
 786 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.17 MB, 2 tiedostoa, 25.10.2021 19:11:39
[ + 6 - | ]

Sama uutinen, toinen YLE:n. Arvaa kumpi..

[57808] [20211025_191047.jpg.png] [0.06 MB] [930x340] [] []
20211025_191047.jpg.png
[57807] [20211025_191049.jpg.png] [0.11 MB] [1004x639] [] []
20211025_191049.jpg.png

yleisradio

(64)  · 

propaganda

(106)
25.10.2021 20:17:38
#510677 [+2] Piilota Suosittele

>>510663 YLE ei julkaise myöskään mitään kiusallisia uutisia jotka saattaisivat haitata "Meillä on unelma™" sanomaa tai jos uutinen julkaistaankin jätetään siitä "turhat / kiusalliset" yksityiskohdat pois.
Onneksi meillä on vastuullista journalismia joka tuuttaa samaa tuubaa eri kanavilla ja huolehtii "oikeista" mielipiteistä, ehkä kohta jo ajatuksistakin kun huolehditaan jo ala-aste ikäisten media lukutaidosta ja opetetaan että hs, yle jne ovat "luotettavia medioita".

25.10.2021 20:26:34
#510679 [+4] Piilota Suosittele

>>510677

Usein olen joutunut kaivamaan esim. ruotsia koskevia uutisia ulkomaisista sivuista. Suomessa jostain syystä ei kerrota kaikkea. Syy on juurikin tuo "Meillä on unelma".

25.10.2021 21:05:03
#510704 [+2] Piilota Suosittele

>>510679 Sama koskee ranskaa, saksaa, tanskaa koskevia uutisia.
Eihän se ole uutisoinnin arvoista kun yhdessä yössä palaa muutama talo, n.40 autoa ja loukkaantuu alle 10 poliisia, tai se että työtään tehneitä palomiehiä on heitelty kivillä ja pulloilla tai että ambulanssi tuhotaan ja ryöstetään jonkun porukan toimesta.
Sittenkin jos jotain uutisoidaan niin antifa ja tietyt vasemmisto anarkistit ovat hs:n mukaan oikeisto radikaaleja ym musta on valkoista ja valkoinen mustaa uutisointia jota ei vahingossakaan oikaista vaan ennemmin artikkeli katoaa kuin totuus tuodaan esiin.

[ 6 viestiä | ]