shrek shrek
Pesulla Pesulla
n-sana n-sana
saksa ebins saksa ebins
Pesulla Pesulla
plane crash plane crash
raju raju
james james
;3 ;3
zombi4 after death zombi4 after death
somali edelman somali edelman
Herkkua Herkkua
ihana nainen ihana nainen
gainssit gainssit
paremmat vihreät paremmat vihreät
juominen juominen
Pyttipannu Brasilialaisittain Pyttipannu Brasilialaisittain
nikotiinisammakko nikotiinisammakko
limaisa limaisa
kaikki vaan salille kaikki vaan salille
Osti uuden tuolin Osti uuden tuolin
Turri-Jeesus on Herra Turri-Jeesus on Herra
Eväsleivät Eväsleivät
Muumiturhapuro Muumiturhapuro
 760 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.24 MB, 2 tiedostoa, 28.04.2022 07:32:47
[ + 1 - | ]

Sebu vai yle?

[64001] [20220428_073212.jpg] [0.1 MB] [1080x983] [] []
20220428_073212.jpg
[64000] [20220428_073214.jpg] [0.14 MB] [1080x1001] [] []
20220428_073214.jpg

yleisradio

(64)  · 

propaganda

(106)
28.04.2022 08:06:48 | 08:07:28
#566632 [+5] Piilota Suosittele

Vili Nurmi on semmonen tyyppi jäisi vierestä katsomaan tekemättä yhtään mitään kun omaa tyttö tai poikaystävää raiskataan koska ei halua vahingoittaa raiskaajia

28.04.2022 08:44:35 | 08:45:27
#566637 [+5] Piilota Suosittele

Villi Nurmi ei siis tee elettäkään puolustaakseen perhettään. Mahdollista kumppaniaan, lastaan? Mielenkiintoista. Vastaavia ihmisiä löytyy eduskunnassa ja syystäkin on tilanne tänä päivänä mikä on.

ps. NATO on puolustusliitto, ei hyökkäysliitto. Venäläiset eivät ole ymmärtäneet näiden kahden eroa.

28.04.2022 08:56:19
#566645 [+-] Piilota Suosittele

saahan sitä haluta elää semmoisessa maailmassa
jos kaikki jakais tämän unelman niin se voisi onnistuakin
muutoin se johtaa vain tapetuksi tulemiseen

28.04.2022 09:04:48
#566646 [+1] Piilota Suosittele

>>566645

Kun se on utopiaa se. Ei suomikaan halua sotaa, mutta sillä on puolustusvoimat käytössään. Nyt jatkossa vielä lisäpuolustusvoimat.

ME EI SOTAA TAHROTA, ME TAHROMMA RAUHAA..
SITÄ EI TAHDO NAAPURIMME, PUTIN.

28.04.2022 20:31:11
#566828 [+1] Piilota Suosittele

Joo o, mää haluisi elää semmoses maailmas misä ei kans kenenkää tarttis tappaa, pilluu sais jokaselt kenelt sitä käy vonkuus ja tilil ilmestyis joka päivä 70 miljoonaa dollarii. Mut sit tarviiki elää tämän maailman realiteeteissä

29.04.2022 02:50:15
#566957 [+-] Piilota Suosittele

Nuoret eivät onneksi tästä päätä. Armeijan pitäisi tehdä turvallisuusarvio ja päätös, eduskunnan talouden puolesta AINOASTAAN!

05.05.2022 09:06:02
#568817 [+-] Piilota Suosittele

>>566637

Muistathan, että aikoinaan oli asetelma Nato vs. Varsovan liitto. Naton rooli on muuttunut, mutta tätä ei Venäjällä ole uskottu tai ymmärretty.

[ 8 viestiä | ]