merimies siili merimies siili
OH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Lordaeronin kuningas Gondola Lordaeronin kuningas Gondola
Jedi Gondola Jedi Gondola
Kaos Kaos
kukkuluuruu :) kukkuluuruu :)
Bätmän vapauttamassa Suomea Naton kynsistä Bätmän vapauttamassa Suomea Naton kynsistä
Mömmöm 2018 Mömmöm 2018
Miten on pelurin bisnekset mahtaneet mennä Miten on pelurin bisnekset mahtaneet mennä
Börheä bendele Börheä bendele
Ipi laitela (fuck yea.) Ipi laitela (fuck yea.)
Gondola ja taivaallinen geometria Gondola ja taivaallinen geometria
Kuinka ystävystyä lemmikkinsä kanssa Kuinka ystävystyä lemmikkinsä kanssa
Haudutuspussit purkautuu Haudutuspussit purkautuu
Menkää töihi! Menkää töihi!
Allahin suunnitelma Allahin suunnitelma
Virgin vs. Chad Virgin vs. Chad
New Börherican Gothic New Börherican Gothic
Älä kysy minulta! Älä kysy minulta!
Kiitti kaverit! Nyt näkee bändin hyvin! Kiitti kaverit! Nyt näkee bändin hyvin!
Turhia kuvia 6 Turhia kuvia 6
Ylijäänyt mp4 Ylijäänyt mp4
Rosianna Rabbit Rosianna Rabbit
Sillä aikaa Venäjällä Sillä aikaa Venäjällä
 760 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.24 MB, 2 tiedostoa, 28.04.2022 07:32:47
[ + 1 - | ]

Sebu vai yle?

[64001] [20220428_073212.jpg] [0.1 MB] [1080x983] [] []
20220428_073212.jpg
[64000] [20220428_073214.jpg] [0.14 MB] [1080x1001] [] []
20220428_073214.jpg

yleisradio

(64)  · 

propaganda

(106)
28.04.2022 08:06:48 | 08:07:28
#566632 [+5] Piilota Suosittele

Vili Nurmi on semmonen tyyppi jäisi vierestä katsomaan tekemättä yhtään mitään kun omaa tyttö tai poikaystävää raiskataan koska ei halua vahingoittaa raiskaajia

28.04.2022 08:44:35 | 08:45:27
#566637 [+5] Piilota Suosittele

Villi Nurmi ei siis tee elettäkään puolustaakseen perhettään. Mahdollista kumppaniaan, lastaan? Mielenkiintoista. Vastaavia ihmisiä löytyy eduskunnassa ja syystäkin on tilanne tänä päivänä mikä on.

ps. NATO on puolustusliitto, ei hyökkäysliitto. Venäläiset eivät ole ymmärtäneet näiden kahden eroa.

28.04.2022 08:56:19
#566645 [+-] Piilota Suosittele

saahan sitä haluta elää semmoisessa maailmassa
jos kaikki jakais tämän unelman niin se voisi onnistuakin
muutoin se johtaa vain tapetuksi tulemiseen

28.04.2022 09:04:48
#566646 [+1] Piilota Suosittele

>>566645

Kun se on utopiaa se. Ei suomikaan halua sotaa, mutta sillä on puolustusvoimat käytössään. Nyt jatkossa vielä lisäpuolustusvoimat.

ME EI SOTAA TAHROTA, ME TAHROMMA RAUHAA..
SITÄ EI TAHDO NAAPURIMME, PUTIN.

28.04.2022 20:31:11
#566828 [+1] Piilota Suosittele

Joo o, mää haluisi elää semmoses maailmas misä ei kans kenenkää tarttis tappaa, pilluu sais jokaselt kenelt sitä käy vonkuus ja tilil ilmestyis joka päivä 70 miljoonaa dollarii. Mut sit tarviiki elää tämän maailman realiteeteissä

29.04.2022 02:50:15
#566957 [+-] Piilota Suosittele

Nuoret eivät onneksi tästä päätä. Armeijan pitäisi tehdä turvallisuusarvio ja päätös, eduskunnan talouden puolesta AINOASTAAN!

05.05.2022 09:06:02
#568817 [+-] Piilota Suosittele

>>566637

Muistathan, että aikoinaan oli asetelma Nato vs. Varsovan liitto. Naton rooli on muuttunut, mutta tätä ei Venäjällä ole uskottu tai ymmärretty.

[ 8 viestiä | ]