Salvia Salvia
Gay Gay
This is not okay This is not okay
Nauttiako vai tappaa, siinäpä pulma :3 Nauttiako vai tappaa, siinäpä pulma :3
ave caesar ave caesar
Punapää Punapää
Kirjoja Kirjoja
Sweden-No-Go Sweden-No-Go
kuvakommentti kuvakommentti
Ovaalissa toimistossa vapaapäivänä Ovaalissa toimistossa vapaapäivänä
Koulun päättäjäistanssi Koulun päättäjäistanssi
Rajojen koettelua Rajojen koettelua
Pelaaja kaksi liittyi peliin Pelaaja kaksi liittyi peliin
Tanssiva kissatyty Tanssiva kissatyty
Kissa Kissa
Juhaa miedosti kyrpii sun jutut Juhaa miedosti kyrpii sun jutut
Onneksi on kaljaa Onneksi on kaljaa
Jurassic Park Jurassic Park
Tintti bongailee harvinaisuuksia Tintti bongailee harvinaisuuksia
Cyberman Cyberman
lempigenresi? lempigenresi?
Eik kammurrettia Eik kammurrettia
Hyvää Huomenta! Hyvää Huomenta!
Tornado tulee Tornado tulee
 691 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 26.10.2021 09:54:29
[ + 0 | ]

Isot on ongelmat

[57833] [tiedosto.png] [0.08 MB] [1080x857] [] []
tiedosto.png

pyörätie

26.10.2021 10:41:45
#510799 [+5] Piilota Suosittele

Viimeksi luin vastaava kun syksyn myräkkä oli kaatanut puun ajoradalle. Niin joku ystävällinen ihminen oli pysäyttänyt autonsa ja ruvennut moottorisahalla sahaamaan runkoa poikki, että saa sen pois ajoradalta. Puun takana istukelleet autoilijat huutelivat jannulle, että vittu tee nopeemmin.

Minä olisin pistänyt tauon siihen paikkaan kylmän viileästi.

26.10.2021 13:24:09
#510848 [+-] Piilota Suosittele

Ei taida kuulua hätätyön piiriin, ehkä ne kaupungilla toivoivat, että mielenterveyspalvelut ottaa kopin hätäkeskuksen kautta.

26.10.2021 20:15:26
#510952 [+1] Piilota Suosittele

>>510911
>>510948
Tämä on Facen Minä pysäköin pyörätielle ryhmästä, jossa nyt kaatunut puu oli tukkinut kevyenliikenteen väylän, mutta asialle ei ilmeisesti tehty mitään, koska ei ollut autotiellä asti

[ 8 viestiä | ]