Mäymäääy! Mäymäääy!
13 vuotiaana tekemä sarjakuvani 13 vuotiaana tekemä sarjakuvani
vihainen kuvakommentti  vihainen kuvakommentti 
Naapurit ei tykkää meukkaamisesta Naapurit ei tykkää meukkaamisesta
Liian kermaiset kaffet Liian kermaiset kaffet
Sisqo - Thong Song Sisqo - Thong Song
pehmeä :3 pehmeä :3
Keskiverto geimeri Keskiverto geimeri
Sillekin on syitä Sillekin on syitä
Ei vittu mitä meininkiä! Ei vittu mitä meininkiä!
Blörph Blörph
piilosta piilosta
Naamapalmupalmu Naamapalmupalmu
Hönö putsaa Hönö putsaa
Nautin tästä Nautin tästä
PäästäniMajava PäästäniMajava
PäästäniSateita PäästäniSateita
Sonic Sonic
Ismo Ismo
Eipäs pilkitä vielä, ilta on nuori! Eipäs pilkitä vielä, ilta on nuori!
Hyvivointivaltio Hyvivointivaltio
Varjo Varjo
kjeh kjeh kjeh kjeh
määv :3 määv :3
 814 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 03.11.2021 16:25:29
[ + 4 | ]

Nokia

[58057] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [720x524] [] []
tiedosto.jpg

nokia

(15)  · 

vesi

(144)
03.11.2021 16:31:22
#512650 [+-] Piilota Suosittele

oli kyllä loistava laittaa venttiili viemärin ja puhtaan veden putkien välille
olikohan siinä edes mitään "älä väännä" kylttiä

03.11.2021 20:11:54
#512713 [+1] Piilota Suosittele

>>512682
niin no siis tällä kuvallahan viitataan vuoden 2007 tapaukseen https://fi.wikipedia.org/wiki/Nokian_vesikriisi kun joku sen avasi
ja eihän se oikeasti ihan viemäri ollut mutta 400 000 litraa jätevettä juomaveteen teki silti mojovaa

[ 6 viestiä | ]