Wolttineekerit Wolttineekerit
Epileptikot ihmeissään Epileptikot ihmeissään
tiede on aina oikeassa tiede on aina oikeassa
Nostalgia Nostalgia
3. aamuyöstä 3. aamuyöstä
aniem tanssi aniem tanssi
tyhjät säkit tyhjät säkit
Islamkö? Islamkö?
Tää tulee katselemaan sinua ikkunasta kun nukut Tää tulee katselemaan sinua ikkunasta kun nukut
Casual Racist Gary Casual Racist Gary
howz abaut ais crim? howz abaut ais crim?
puntti rage puntti rage
Nationalistit Nationalistit
lammas lammas
OnEi OnEi
mainoskatko mainoskatko
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
Viimeinen kuva.. Viimeinen kuva..
Kannettava Kannettava
mmh mmh
Ei kuolemakaan erottanut Ei kuolemakaan erottanut
ragehai ragehai
Mitä vittua te jätkät oikein haluatte? Mitä vittua te jätkät oikein haluatte?
paska perse pillu muumit pornolehti paska perse pillu muumit pornolehti
 833 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 05.11.2021 20:07:34
[ + 6 | ]

Applehomo servattu

[58149] [tiedosto.jpg] [0.33 MB] [720x641] [] []
tiedosto.jpg

05.11.2021 20:36:18
#513283 [+3] Piilota Suosittele

Yhen Applen puhelimen olen omistanut. Olikohan 4s muistaakseni. Maksoin siitä saatanan paskasta 500 euroa ja eipä ole mikään muu puhelin sekoillu niin paljon kun se paska. Ei edes ne halvimmat maholliset älypuhelimet. Ei enään ikinä Applen romuja.

05.11.2021 21:43:45
#513310 [+-] Piilota Suosittele

Applen käyttäjät on hifi eiku siis hivihomoja. Myyvät ylihintasta paskaa niille joilla on heikko ittetunto ja/tai haluavat esittää olevansa rikkaampia ku oikeasti ovatkaan.

06.11.2021 13:12:00
#513526 [+-] Piilota Suosittele

>>513283

Applen puhelinta en ole koskaan omistanut. Mutta omistin Apple Mac II:n. Siinä vasta vempele. Vitutti vanhan amigistin silmään ja kokemukseen ne rajoitteet. En diggaa pätkääkään rajoitteista koneiden ohjelmistossa. Vittu. Miksi pitää ehdottomasti aina laittaa rajoite, että et tee näin jos noin. Mikkihiirellä on samanlaista ajattelua.

09.11.2021 13:32:56
#514441 [+-] Piilota Suosittele

>>513487
Mistähä lähtie maailma yksikertasimmast kirjotusvirheest huomauttamine o tehny applehomoks? Jos tota "enään" asiaa ei tiä, ni pakostakki oltava nii vajaa et kenkie jalkaa vetäminenki tuottaa haasteit. Appletuotteit en oo ikin omistanu, enkä tuu ikin omistamaan.

11.11.2021 21:01:41
#515287 [+-] Piilota Suosittele

>>514984
Et sää oo vissii huomannu ettei tääl ketää kirjot kirjakielt, mut on tiettyi vammasuuksii mihi ei sorrut. Tai jos sorrutaa, ni vaikuttaa täydelt keharilt. Sää menit tekee nyt ittestäs kehari,"deal with it", sanos Sanna

13.11.2021 22:15:52
#515999 [+-] Piilota Suosittele

>>515405
Tietyt a.k.a. yksikertasimmat. Jos ei yksikertasimpii asioit kirjottamises haltsaa --> kehari. Ja koska sää et tätäkään kätsänny, ni hienosti todistit pointtini ;)

[ 16 viestiä | ]