I had a dream I was king :3 I had a dream I was king :3
Suorituspaineet ovat valtavat Suorituspaineet ovat valtavat
Lunta nassuun Lunta nassuun
McCree's Bizarre Adventure McCree's Bizarre Adventure
börk börk
Kissagifejä Kissagifejä
Jos näet kuvassa jotain epätavallista, saatatolla psykoosissa Jos näet kuvassa jotain epätavallista, saatatolla psykoosissa
problems not found problems not found
Tässä tentissä ei luntata :3 Tässä tentissä ei luntata :3
Venäjän viimeinen toivo Venäjän viimeinen toivo
Hyvää hoshtaita! Hyvää hoshtaita!
Aave apu Aave apu
Teline Teline
nuuh nuuh vittu nuuh nuuh vittu
Trumpin ilmeet Trumpin ilmeet
Putinentin vaalit 2018 Venäjällä Putinentin vaalit 2018 Venäjällä
Hei beibi kato mu spinnerii Hei beibi kato mu spinnerii
Yksi ei yksinkertaisesti kävele Mourdoriin >:3 Yksi ei yksinkertaisesti kävele Mourdoriin >:3
Moottoripyöräily Moottoripyöräily
Dunno Dunno
Usko Usko
Hattu :D Hattu :D
Liikaa harvinaisia mellejä Liikaa harvinaisia mellejä
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
 980 näyttökertaa, 12 viestiä, 19.92 MB, 1 tiedosto, 08.11.2021 11:23:59
[ + 1 | ]

Alko ei myynyt alkoholia

[58246] [tiedosto.mp4] [19.92 MB] [608x1080] [] []

alko

(21)  · 

neekeri

(1401)
08.11.2021 11:41:38 | 11:42:57
#514186 [+2] Piilota Suosittele

Alkon väen sana on laki. Jos määrittävät, että olet kännissä niin olet kännissä. Sama menee bubeihin. Ei myydä. Piste.
Ei muuta kuin Gräger alkomittari mukaan ja tiskille.

En tosin tiedä olisiko siitä mitään hyötyä.

08.11.2021 12:43:06
#514195 [+1] Piilota Suosittele

Kerran marssin Alkoon ja myyjä kysyi tarvitsenko apua.
Vastasin, että kyllähän minä apua varmasti tarvitsen, mutta tulin kuitenkin tänne.

08.11.2021 12:51:32
#514198 [+2] Piilota Suosittele

>>514186
Tukholmassa ei päästetty baariin, koska oltiin liian kännissä. No haastoin asian ku ei oltu ees kunnon pohjia otettu ja kysyin, et kuka on kännissä. No osotti yhtä meistä ja sano tuo ainaki. Oli pakko revetä nauraan, ku se oli meidän kuski. Sitten se poke sano, ettette pääse sisään ku ootta suomalaisia ja sillä selvä. Oli kuulemma baarin linjaus. Tämä tapahtui 2007...

08.11.2021 14:41:12
#514228 [+1] Piilota Suosittele

"Let me explain."
"Stfu Im doing a video we need no real life here, let me tell to tiktok how this went, no need to interfere."
-Joku random neekeri 2021

08.11.2021 18:16:29
#514272 [+-] Piilota Suosittele

Mene vittuun typerä neekeri, hyvä, ettet kohdannu mua arrogantti idiootti, laitonta julkaista videossasi toisen henkilön kasvot. Lähe pois täältä loinen!

08.11.2021 19:06:32
#514298 [+-] Piilota Suosittele

Like, high, like, a fuck. But, this like lady, doesn't like understand, that i am like just high as fuck, not like drunk

08.11.2021 22:11:56 | 22:12:05
#514326 [+-] Piilota Suosittele

>>514198
Helsingissä armeija-aikaan pyöriessä teki mieli leffan jälkeen käydä Iguanassa syömässä kun ei siihen aikaan enään mikään muu rafla ollu oikein auki (paitsi joku vitun McDonald's). Ei päästäny poke sisään kun hymyilin sille kohteliaasti kun piti ovea ensin auki. Tuohon aikaan en juomista harrastanut, mutta sen aloitettuani ei ole koskaan ollut ongelmaa.

[ 12 viestiä | ]