Kenwayn märkä uni Kenwayn märkä uni
Repostnikin vodkan huuruinen märkä uni Repostnikin vodkan huuruinen märkä uni
Nyt on SYKSY SAATANA! Nyt on SYKSY SAATANA!
purrrrrito purrrrrito
Hapsi saatana Hapsi saatana
milloin vaihdoit ite milloin vaihdoit ite
oblivion npc oblivion npc
Keimo kaupassa Keimo kaupassa
Tyylikäs Tyylikäs
sokkotreffit sokkotreffit
vIIKONLOPPU EDESSÄ vIIKONLOPPU EDESSÄ
näpäytti :D näpäytti :D
vassareitten avohoidokki uhittelee raskaana olevaa naista vassareitten avohoidokki uhittelee raskaana olevaa naista
Vihreät kynnet Vihreät kynnet
tehottomat intialaiset tehottomat intialaiset
Tosta ohi Tosta ohi
Upi ajoi näyteikkunaan Upi ajoi näyteikkunaan
Israel perustuu propagandaan Israel perustuu propagandaan
Hyvä kysymys Hyvä kysymys
Nalle ja duckface Nalle ja duckface
Se kuuluisa kuukerin nelli Se kuuluisa kuukerin nelli
Keskusta Keskusta
äö420 äö420
börheä sutenööri börheä sutenööri
 994 näyttökertaa, 26 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 17.11.2021 21:03:50
[ + 1 | ]

Mitä vittua verkkokauppa?!

[58653] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [614x457] [] []
tiedosto.jpg

juutalainen

(178)  · 

verkkokauppa

 · 

mainos

(159)  · 

uuni

(61)
17.11.2021 22:41:03
#518338 [+-] Piilota Suosittele

Eiköhän tämä ollut vain nakun pikku provo ipalle?
Mitä vitun väliä sillä on onko joku syntynyt juutalaiseen, lessu tai ev-lut perheeseen?
@Nakuankka on juutalainen ja mitä sitten, mutta tuskin sionisti.
Haukkukaa meitä, jotka puoluekannastamme välitämme, vaikka Järvenpäässä yksi lähti tai erotettiin kun ei suostunut puolueen linjaan ja itse olen saman akan kanssa samoilla linjoilla, ellen jopa...

17.11.2021 22:52:48
#518344 [+-] Piilota Suosittele

>>518339
Vaikea olla palvelematta yhtä ja toista loukkaamatta ja samalla yrittäjä.
On itsenäisyyspäivää, joulua, hanukkaa, Black frideytä, pakkasukon päivää, ystävänpäivää, pääsiäistä, vappua, juhannusta, lgtb-päivää...

17.11.2021 22:57:53
#518346 [+-] Piilota Suosittele

>>518339
Anteeksi.
Meni vähän ohi.kauppias pahoittelut, että kyseessä oli vain ns. hakukoneen moka, joka yhdisti spesifiset uunit juuri juutalaisen uskontoon ja teidän valmistustapoihin sopiviksi?

Tottakai eri juhliin haetaan tietyllä hakusanalla, mutta eikö tuossa sinunkin linkissä

17.11.2021 23:01:27
#518348 [+-] Piilota Suosittele

>>518345
Onhan tuo aivan ymmärrettävä moka ja itse enemmänkin nauraisin jos omalle kohdalle sattuisi ja täytyy huomata, että kauppias on pahoitellut virhettä ja sen aiheuttamaa pahennusta.
Vrt. Kärkkäinen joka nauraisi röhönaurua tuollaiselle naamakirjassa.

18.11.2021 02:57:26
#518405 [+-] Piilota Suosittele

>>518339
Mittee, onko meijjän perverssi irstailija muka vielä sionistikin? Tää ois pitäny arvata jo siinä vaiheessa ku se treffeille tultaessa selitti, että jos oon kikkelityttö niin mun pittää erikeepperillä laittaa essu taakseppäin piiloon.

En tajunnu mistä siinä oli kyse ku se sano, että pittäis muka lipua ihan ku ois nuolemassa nahan alta, mutta asiakas on aina oikiassa.

18.11.2021 21:18:31
#518645 [+-] Piilota Suosittele

Sionismi on Israelilaista nationalismia. Eli mitä pahaa siinä on? Samaa kuin suomalainen on isänmaallinen omalle maalleen.

18.11.2021 22:17:52
#518662 [+-] Piilota Suosittele

>>518639
En sano että juuri tämä on tarkoituksella tehty, vaan että se helposti voidaan korjata sanomalla "Oho, pahoittelut en tiennyt". Niin tämäkin, samoilla sanoilla kuitataan ja kaikki on hyvin.

Miksi siis joku muu ei tekisi myös, jos kerran "en tiennyt" saa kaikki synnit anteeks?

[ 26 viestiä | ]