Kommarit halusivat suomesta osan neuvostoliittoa. Vasemmisto haluaa lahjoittaa kaiken suomesta ulkomaille. Demarit myyvät suomea venäjälle. Vihreät myyvät halvalla ja lahjoittavat myyntitulot ulkomaille. Kokoomus myy / lupaa suomesta mitä ikinä irti lähteekään eniten lahjuksia tarjoavalle tai hyvää hillotolppa paikkaa vastaan. Persut eivät myy mitään kun tappelut muiden kanssa ja keskenään vievät kaiken huomion. Kristilliset tekevät mitä raamattu sanoo heidän mielestään. RKP puolestaan huolehtii ettei bättre folkin ja ålandin omaisuuteen, etuihin, oikeuksiin kosketa. Siniset myivät persettään hillotolppaa vastaan. Liike nyt puolestaan on joku laillistettu korruptio puolue joka myy porvari populismia. Sitä en tiedä mikä puolue vaalisi ja pyrkisi kasvattamaan suomen omaisuutta / turvallisuutta.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Herkkua
Doping-kohu
Kremlin kenttä, Vnukovo
traktori iski jälleen
Venäläinen robotti-imuri
Convoy Kiova
Demonit ja mutiaiset
blyat t:ryssä
Avaruuskirurgi työssään
Multiseksuaalinen kohtaaminen
läpsii
Luolaston seremonia
ihana nainen
Koira kauniina talvipäivänä Mosoblastissa
Vasilinsaaren strelka
Demarit ja 8 miljardia
"Kannattaako Venäjän myrkyttää oma tulevaisuutensa?"