Eikös toisen maailmansodan alla puhuttu ihan rehellisesti propagandasta vaikuttamisen keinona? Nykyään sillä on sitten ikävämpi leima niin epämiellyttäviä totuuksia väitetään valeuutisiksi.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Mitä vittua ja Osmo
Yle propagandaa taas 28.
aee
Ota meidät vastaan, Suomi-kaunotar
On ok syyttää rokottamattomia
YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.